Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

smrst lásky

15. 02. 2001
3
0
1373
Autor
jester

s hlubokým politováním a omluvou..

Smršt lásky Bylo to jako smrštˇ a přišlo znenadání.. a z velké dálky náhle chorál timpánů.. a sbor. Ne andělů, ten by to nevyzpíval a bělobu svých křídel ožehl v té záři.. Bylo to jako jarních toků příval, co nový život dá.. a vše co bylo maří, protože TEDˇ.. je zacátek.. a to co včera bylo.. je minulost tak stará, jak sfingy faraonů.. A bylo vůbec včera ? A plavu, nebo tonu ? Jsem ještě já ? Je slunce jenom pro mně? Je ještě něco víc, než vítr který zpívá však slovům rozumí se duší.. ne rozumem, ten zatim jenom tuší, že právě dnes začíná nový letopočet.. Tak sem jsem si to dočet.. a na pivo pak dostal z toho žízenˇ. Tož s muzou ťuknu si, Atˇ zachová nám přízenˇ.
Print
15. 02. 2001
Dát tip
*!

Merle
15. 02. 2001
Dát tip
zmar a... síla

kafka
15. 02. 2001
Dát tip
Skvělé...! Až na poslední sloku...ta mi po té smršti přijde slabá. Škoda. Protože jinak - skvělé!

Klárka
15. 02. 2001
Dát tip
:-) *

jester
15. 02. 2001
Dát tip
kafka-.. když ono, stydno říct.. to tak bylo myšleno..)) Ostatni- PD..

kalinka
15. 02. 2001
Dát tip
Nechceš to zestručnit a vypilovat?! Myslím, že by to tomu prospělo!:o) Bez urážky, nemyslím to zle!:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru