Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čekám noc

07. 01. 2006
1
0
759
Autor
Stínošlap

Den je dlouhý a noc krátká, než přijde dřímota....

Jdu stínem,

černočerným dýmem.

 

Nechci být viděn,

jdu proto šerem.

 

Plížím se domem,

tmou, nejtmavším vínem.

 

Na dveřích: "Nechi být rušen!"

pokoj je zatemněn.

 

Mlčím a šeptám,

na okně havran.

 

V očích je ztopen,

ten dnešní den.

 

Cítím se zrazen,

tím temným tvorem.

                                                           Čekám noc.

 

Temnota zabíjí den,

nesená havranem.

               

                                                             Noc přišla.


martinez
24. 07. 2006
Dát tip
Temnota zabíjí den, nesená havranem. tohle se mi zalíbilo :o)

Micro
07. 01. 2006
Dát tip
Ruší mě tam to opakování na konci veršů. Jinak taková normální, ničím mě zvlášť nezaujala. Ale pokud má být vázaná, ty rýmy mi přijdou dost chatrné...

Micro
07. 01. 2006
Dát tip
Na konci strof samozřejmě... chybička se vloudila :).

Stínošlap
07. 01. 2006
Dát tip
Děkuju za kritiku, pokusil sem se to trochu zlepšit i když je to dělaný na koleně.

Micro
07. 01. 2006
Dát tip
Ale jo, musím říct, že tohle se mi líbí víc než ta předchozí verze, ale pořád jsou některé rýmy v podstatě nerýmy - (viděn - šerem), (domovem - vínem) a vlastně i většina ostatních. Buď jsi to měl zkusit psát formou volného verše a nesnažit se o nějaké polorýmy, nebo jsi měl zkusit najít slova, která se opravdu rýmují - ale zase ne za každou cenu, aby to neznělo toporně. Pořád je ten obsah ale takový obyčejný a nezajímavý... už to ale nepřepisuj, spíš se snaž u dalších děl už v první verzi o něco poutavějšího.

Lyrae
07. 01. 2006
Dát tip
zajímavá...tipnu si, pro pocit

eleja
07. 01. 2006
Dát tip
ty rymy jsou krkolomne - prvni jsou jeste dobre, ale prostredek hrozne drhne a rusi cely pocit z toho ...

Stínošlap
07. 01. 2006
Dát tip
U téhle to vím, nevím přesně co s tím udělat, ale pokusím se to asi od základů překopat.

eleja
07. 01. 2006
Dát tip
zkus to napsat volnymi versi .... a pokud to ma byt rymovane, tak zkus bud ty volne verse zase prepsat do rymovane podoby nebo uplne zahod a zmuchlej papir a jen si rekni, o cem to ma byt a pis znovu ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru