Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Statečná

15. 02. 2001
2
0
1659
Autor
affirmation

Námětem této básně je kniha Lauren Elderové a Shirley Streshinské "Já jediná jsem přežila".

Snesli se z oblohy společně za dne teď přišla chladná noc a přítel chřadne Rána se nedožil, měl těžké zranění ona tak zůstala sama na hřebeni Pouští se pomalu přes ledové pláně boří se do sněhu: ach, mít tak sáně Klopýtá po skále, sráz před ní náhle je sleze a nebo se o kámen rozbije? Sklouzla do jezírka, dnes přálo jí štěstí opodál říční tok směr k lidem věstí Španělka na břehu skloněnou hlavu má, maluje květiny, okolí nevnímá Venkovan před domem pohlíží do dálky, kéž byli by skuteční, však jsou to jen přízraky Cestička do města dál povede pouští přeludy vidí zas a síly ji opouští Po prašné silnici došla před něčí dům, muži se nelíbí, žene ji k sousedům Proč lidé mi nevěří, myslí že blázen jsem, proboha pomozte, spadla jsem s letadlem!
Krel
18. 07. 2001
Dát tip
no viz.kafka

jorel
23. 02. 2001
Dát tip
asi jako ruby, nicmene me zaujal verse: Venkovan před domem pohlíží do dálky, kéž byli by skuteční, však jsou to jen přízraky

Katerina
15. 02. 2001
Dát tip
Krásná básen!!! Cte se jednim dechem, bez skobrtnuti az do konce, to se ti povedlo :-))) tip

Ber
15. 02. 2001
Dát tip
Tu knížku jsem četla ...je hezký, jak se Ti do pár řádek vešel obsah knížky ...to jsem nečekala

kafka
15. 02. 2001
Dát tip
Promiň, ale ne... četla jsem knížku asi před deseti lety a stále jí ovlivněna, čekala bych víc naléhavosti, napětí, já bych asi víc křičela (no jo, to jsem ale celá já ;-) Tohle mi přijde spíš jen hra se slovy, zkus si ale víc pohrát s rytmem (když už skáču z obsahu na formu ;-) Byla bych pro, abys s tím ještě něco svedla, to téma je totiž (nebo aspoň pro mne vždy bylo) dost silné...stálo by to za to...

affirmation
15. 02. 2001
Dát tip
Tohle neměl být pokus zveršovat knížku...Jen se mi líbí to téma. Kafka:asi to vážně chtělo víc křiku :)

Vio
15. 02. 2001
Dát tip
Knížku jsem nečetl... Ale neřekl bych, že se to čte bez škobrtnutí. Občas by to chtělo upravit rytmus, např.: Pouští se pomalu přes ledové pláně boří se do sněhu: ach, mít tak sáně

ruby
15. 02. 2001
Dát tip
knizku jsem necetla...a basnicka? no mozna prave proto se mi jine od tebe libi vic

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru