Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zpověď čubky

07. 01. 2006
3
0
1968
Autor
Veronni

Rozplývám se...

Mé tělo se rozložilo na milión malých částic...kousků.Každý ten kousíček pláče, protože ví, že když se spojí, dá dohromady tělo..člověka..lidskou bytost, která ti ublíží.Tedy já.Já jsem ta bytost.To, čeho jsem se vždycky bála přišlo a nikdo se mě na nic neptal.Nedokázala jsem to zastavit...

Byl jsi jako moje droga.Droga, které není nikdy dost.Nejdřív přišla malá dávka, ale mé tělo, mé srdce toužilo..prosilo.."Zvyš dávku!Zvyš!Chci víc!"

Ochotně jsi souhlasil.A já?Já se vznášela v meziprostoru, kde jsme byli jen my dva.Zabořil ses do mě a já to nikdy nechtěla zastavit.Neodolal jsi těm stahům vášně a dokonalému tělu... bloudil jsi ve mně.Pomalu ses rozléval v celém mém těle a každý ten kousíček mého těla se smál...."Sobče!Mám chuť zaseknout svoje drápy do tvé kůže a nemilosrdně tě z ní stáhnout!Ty by jsi měl být povinně označkován!Proč jsi mi to zatajil?Proč jsi mi zatajil, že už při první dávce si na tebe vypěstuju závislost??!!!"

Věříš mi a to mě děsí.Zahání mě to do kouta.Bojím se stínu zodpovědnosti.Vztahuje na mě ruku.Prosíš mě.Prosíš, abych tě nezklamala.Uklidním tě, obejmu, políbím a zavřu oči.Otevřu je až na tvém rameni...v tvém  objetí..na tvé posteli...nahá...Každý kousek mého těla je před tebou nahý.Jen slova, co vycházejí z mých ústa jsou zahalená v černém plášti značka Lež.Snad jen miluju tě.Těmto dvoum slovům jsem kabát nikdy nenabízela.

Bojím se.Bojím se toho, jak budeš reagovat.Co mi řekneš, až tě zklamu.Až ti zlomím srdce.Až zbortím náš hrad snů.Hrad, který se zdál tak pevný.Co mi řekneš?Lámu si teď hlavu, zda ten strach vyplývá ze slov vyřčených nebo pocitových.Ta chvíle, co mi dáš pocítit.Jak mi bude, až i poslední díl našeho hradu spadne?Ty jsi byl dokonalý stavař.Řítil ses na stavbu..bez helmy..každý kousek sestavoval s láskou.Snad jen ty růžové brýle na tvých očích zachránily mě..zakryly moji opatrnost.Vyzbrojenost..

Jak mám teď říct, že takhle to nejde?Že už dál nemůžu..tobě..TY!Člověk, který si to nezaslouží.Zbytečně jsi stavěl náš hrad.Chtěla jsem tě zastavit, ale vždycky jsi byl u toho tak šťastný.Jak dítě, co se raduje z nové hračky.Neměla jsem srdce ti to zakázat.A nemám ho ani teď.Snad jen pod rukou chirurgů bych se mohla ujistit o existenci toho cenného orgánu v mém těle.

Teď lituju..lituju, ale nenacházím slzy.Další důkaz toho, že miluješ čubku.Vždyť já ani nevím, co ta dvě slova znamenají.Nevím, co to je někoho milovat.

Kousky mého těla se opět snaží spojit.Nesmutní ani nepláčou.Čím víc se k sobě přibližují, tím víc se nenávidí.I proti své vůli zapadají do sebe jako skládanka.Ale já nechci...bráním se tomu.Bojím se toho..bojím se, jaká teď budu..jaká budu bez tebe...

Otevírám oči..

Nenávidím se...nenávidím každý kousek mého těla...


StvN
30. 03. 2006
Dát tip
Nemá cenu rozebírat tebe nebo vztahy tak obecně a radit. Každej si to v životě zařídí po svém a podle toho je šťastný a spokojený. Co se týče textu, dobře víš, že to není úvaha, spíš zpověď, která, když jsi ji napsala, ti nějakým způsobem pomohla. A možná i lidem, kterí jsou v jádře stejní nebo protikladní.

Bossman
11. 03. 2006
Dát tip
Za svý pocity nemůžem, ale musíme myslet i na ostatní a nebejt sobci. Já to zazil nedávno..

Bossman
11. 03. 2006
Dát tip
A hodne souhlasim s Kaderasem.

Bossman
11. 03. 2006
Dát tip
Na todle je nejlepší upřímnost. Vzdyť není problém naznacit, aby nic nestavel. Todle prodlužování je hrozne sobecká vec. A nejvíc ublíží

ale ja neviem, nemám z toho nejak zvlášť iný pocit, myslím ten pocit, keď si prečítam niečo nové a iné... je to také... čo ja viem... monotónne... asi ako cesta vlakom, keď ideš stokrát po tej istej trase a pozeráš sa z okna len preto, aby si nemusela robiť niečo menej nepodstatné... asi taký pocit mám pri čítaní tohto tu... možno je to vo mne... príliš sa riešiš proste

elfka_Sea
07. 01. 2006
Dát tip
pěkné slovní obraty...

Veronni
07. 01. 2006
Dát tip
já teď vlastně nevím, jestli stojím o kritiku toho textu nebo o kritiku své osoby

eleja
07. 01. 2006
Dát tip
myslim, ze text je prilis zdlouhavy na to, co ma vyjadrit - kdyby se seskrtal az k hlavni myslence, mohl by bt velmi zajimavy, takhle je zbytecne jakysi rozplizly ...

Kaderas
07. 01. 2006
Dát tip
Není pravda, že text je zdlouhavý, monotónní, nebo já vím co. Text je mimořádně ideální! Světe padni na kolena, jestliže si tohle vážně neprožila. Čtu a nevnímám text, písmenka, pocity autora, jeho záměry. Čtu a vidím sebe. Vidím se, jak mi dívka lže den co den přímo do očí: "Miluji tě, budeme mít dítě a krásný život. My, my dva!" Vidím ji přímo před sebou a vůbec si neuvědomuji, že s něčím bojuje. Že mi musí něco říci, že náš vztah nepřežije ani týden. Nevidím její slabost, pouze se raduji.... Tohle pociťuji! TIP a basta!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru