Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Docela potichu

07. 01. 2006
9
0
3943
... jen zavřít oči
a přestat hledat dlaně,
ve tmě slané od hříchu,
jen docela potichu ...
 
... můžeš znít a slyšet hvězdy,
spálit modré nebe,
pro chvíli ticha ...
 
a láska příjde po hříchu ...
potichu ...

jé toho by se našlo:-)... zrovna na tom pracuju:-) mooooooc moc děkuju :-)

Napiš něco hrozného, ať ti to můžu zkritizovat, ať mi věříš, že tady tohle není jen podlézavé lichocení, které ale nemám zapotřebí... t.i.p

modrá_ovce
15. 01. 2006
Dát tip
hopla....ukvapene, kus pravdy..sakris skoda, ze vim oc za tim je!!!!

:-) ... škoda? Ale je to JEN ŽIVOT, a já sem JEN ČLOVĚK a zasloužím si to! Ať už bude cokoli... :-) dík moc - tahle se mi zdá lepší jak " "Vodo" pády"- ne tolik upatlaná ... a přitom vlastně skoro stejná... zvláštní... :-) Zdarec:-)!

jéééé :-) je mi ctí Tvá návštěva! děkuju moc - máš pravdu ...

děkuju.... vážím si Tvé návštěvy i lichotící kritiky!!

krásné, ostatně jako vždy, jasnosti, ale ten poslední řádek bych klidně vynechala... tip :)

=o) moji milí básníci =o) .... děkuji moc za kritiky !!! Ste na ňu hodní a ona si toho váží =o)!!! + nad změnou názvu popřemýšlím - momentálě schází inspirace... děkujůůůůů.....

Bossman
08. 01. 2006
Dát tip
Líbí, moc. Profesionální Kosmetička Podlahových Krytin? Tak mii říkal kámoš před třemi lety, když jsem vytíral baráky. Fakt! Fakt! Fakt! To byly časy:))) Dílko líbí moc a je fakt, že v dnešní době si spíš s někym ulítnem a pak možná něco vznikne. t*

Mě tak označil můj pracovní kamarád asi před rokem a pořád mu to vydrželo ... =o).... děkuju za kritiku :-) i tipanec :-) !!!

Poezie je pro mě trochu cizí území, ale tohle se mi vcelku líbí... obzvlášť "tma slaná od hříchu"

Jeheheman
07. 01. 2006
Dát tip
kde se ta svině fláká.. no.. už mě to nebavilo, tak sem je zas otevřel;o))

Jé Tys na mě nezapoměl =o)ahoj Jehe =o) .....svině =o( ? no jo su darebák!!!!!! Ale vyžaduji trest! Já vyžaduji nejvyšší trest!! Já vyžaduji t r e s t s m r t i !!!! =o) ... ... Nejak mi chyběla inspirace ... i čas =o(.... ale já se ve světě neztratím =o) s princeznama to dycky dobre dopadlo =o)!!! Jak bylo Jehe? Co je nového? O co jsem přišla? Děkuju za tipáka =o) ještě že si ty očka otevřel až na konci =o)!!!! .....

jééé a su asi úplně blbá že Jehe =o)? ... to mám z té hoprké hlavy ..... ona ta svině příde !!!! ..... stejně jak já =o)!!! Urcite! Musiš tomu hlavne verit!!!!!

Jeheheman
07. 01. 2006
Dát tip
to je fakt.. tys tomu tipu tak věřila, až se fakt objevil:o))) (teď) seš třeštidlo;o) tys to jako pochopila že.. ááále nic:o)

=o))))... jehe ty seš na ňu tak hodnej ... ona je taková hloupoučká .... ale teplotu fakt mám =o) ... příště budu dvakrát číst =o)!!! děkujůůů

avi

Lunka
07. 01. 2006
Dát tip
je to něžné princezničko....líbí....*T

Aagaatka
07. 01. 2006
Dát tip
připomnělo mi to Štěpánka a Básníky :-))

no,kdybych takového štěpána našla...:)je moooc krásná a uklidňuje mě...:)*

eleja
07. 01. 2006
Dát tip
jee, ja si ted az napodruhe vsimla toho potichu napravo .... bez nej to vubec nevyzni ... jsem ale slepon ;-) * libi, jenom bych zmenila nazev, mo napovida.

romale
07. 01. 2006
Dát tip
Prosímvás, pokračujte v jízdě... Vidíte, tak se na ně musí !!! A slyšel jsem, že oni ten radar nedávají do kopců... ;-) Nó, je to takové přejemnělé, řekl bych, že mi to občas sjíždí z dlaně... ...ač jinak fajn. #

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru