Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zatiaľ čo

08. 01. 2006
3
0
516
Autor
summersun

zatiaľ čo sa prehrabávam všetkými skrinkami a šuflíkami, v snahe nájsť album sigur ros, sa mi v hlave mixujú predstavy,ilúzie, s každodennou realitou. ako sa zdá, môj "veľkokapacitný" mozog pracuje na plné obrátky. stal sa takým v okamihu, kedy som pravidelne začala užívať extrakty z ginka biloby.dobrá vec to je, len tak mimochodom.
cd je nájdené,tak ho nechám zhltnúť vo veži a pre zmenu zalistujem v hypermodernom graficky skvele poriešenom magazíne, s originálnym obsahom, ku ktorému ešte ako bonus bolo pribalené dvd...italština pro začátečníky..film, ktorý vás okúzli, zvedie,film, v ktorom je účasť dobrovolná a vášeň nutná...no kto by odolal?..ja. práve v tomto momente odolávam a jeho pozretie si nechávam na neskôr..
hmm.. a že v tokiu sa sprchuje v umakartovej kúpelni
včera som bola vonku a v rámci sobotňajšej nudy sme sa rozhodli ísť do kina.v podstate nám bolo jedno, čo budú premietať.pustili nám históriu násilia.spolu s ďaľšími asi desiatimi indivíduami, z ktorích niektorí sa buď prišli len ohriať alebo niektorím išlo fakt o kultúrny zážitok, sme sa vnorili do príbehu..noo, neviem ,ale dívala som sa naň s dávkou irónie...totiž bolo tam pár komických scén..i keď som v kútiku duše dúfala v čosi viac..a možno som nebola správne naladená na tak historické násilie...vyšli sme z kina..bez komentára, každý si o filme myslel svoje..
šli sme na bagetu..klasika..vegetariana.dali mi tam kopec majonézy.pristála mi na kabáte..celkom mi to svedčalo.
večer som zakončila červeným strikom.chutil celkom fajn.taká pohoda okolo,bolo počuť vietor a občasné trúbenie aút.
o pol druhej som zaspala.
hmm..a teraz tu len tak sedím, počúm zhltnutý sigur ros a v hlave sa mi mixujú predstavy o umakartovej kúpelni, tokiu, spolu so snami , že aj tam by som raz chcela ísť... s históriu násilia.
bielaaura
27. 01. 2006
Dát tip
To..ki.o. *~*

...prijemna vecicka.. ...dobre sa cita jemny nadhlad fajn atmosfera... ...jedine co mi vadi je male ohlasy... ...ale to sa snad casom spravi...usmev... ...skus viac pokritizovat aj ty...si ta snad vsimnu...usmev...

...a ked uz sme pri ginku biloba..poslem avizo jednej slecne...usmev...

tubetrip
09. 01. 2006
Dát tip
hm.. prijemne citanie,,,ocakavala som sice trochu iny koniec, ale cez to vsetko...je to dobre...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru