Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Truchlivá

16. 02. 2001
4
0
1351
Autor
affirmation

Možná je tohle poslední dílko na nějaký čas - prázdniny končí, už nebudu mít tolik času... Tak si ji pěkně užijte ! :o)

Koukám se na tebe a zdá se, že spíš mám ale velký strach jít o krůček blíž. Proč hoří svíček pár u tvého lože, vedle nich nápis je „Vem si mě, bože. Stejný muž který prý hluboce miloval mou matku podváděl, včera ji zabít dal.“ Nevěřím, že život svůj za ni sis vzal, tváře máš voskové a pod víčky kal. Nechci dál světem jít bez svého pána, jsem už jen služebná nemilována. Ten škrt mě propustí, já nemám kde být, proto se do lesa půjdu oběsit.
Reistlin
12. 03. 2002
Dát tip
hezký

Krel
18. 07. 2001
Dát tip
jo verše Ti tady fakt pochválit musím...sou super:-) !*

Kovi
16. 04. 2001
Dát tip
jsi něžně krutá (a jen ve svých básních?) výborné verše...

Menahen
09. 03. 2001
Dát tip
Já snad udělám nějakou podpisouvou akci, abys napsala taky něco romantic a ne jen úžasný věci:)

Print
16. 02. 2001
Dát tip
Bude se mi po tobě stýskat! Upřímně... *!

hermit
16. 02. 2001
Dát tip
...představuju si to jako zemitou irskou odrhovačku...a ty mám moc rád... *!

affirmation
16. 02. 2001
Dát tip
Printíku, to doufám :o) Hermit : Vidiš, to mě nenapadlo...

Eternal
16. 02. 2001
Dát tip
Já Ti nevim čím to je, ale mě se tyhle Tvé hrobové se smrtí opravdu líbí. To nejsou jen tak chudé verše bez ničeho, jsou plné, a opravdu povedené. No rozhodně tip. Budeme se strašně těšit na další Tvoje prázdniny :o)

Anonym
16. 02. 2001
Dát tip
neni to spatne...

affirmation
16. 02. 2001
Dát tip
Lanrete: ja se na ty prazdniny tesim uz ted!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru