Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

I jóga může být nebezpečná

13. 01. 2006
3
0
1456
Autor
Thingilinde

hodina tělocviku suplovaná učitelkou VELMI zapálenou do jógy...

,,Tak, a dáme si jógu! A víte proč dívky?? Protože jóga vám krásně uvolní svalstvo a nebudou vás bolet záda a taky nohy...Vy teď nosíte ty podpatky, tak díky józe nebudete mít tolik zničené nohy...." a také nám paní učitelka hned předvádí cožeto po nás bude chtít v rozcvičce. My jen nevěřícně vykulíme oči a za ubezpečování, že se nám nic nemůže stát, se vrháme do cvičení....

Celou hodinu poctivě cvičíme, natahujeme celé tělo do podob, u kterých by nás nikdy v životě nenapadlo, že můžou existovat nebo že se dokonce dají provést. Do toho nám zaznívá učitelčin hlas říkající věty typu: ,,Ono je to sice až pro pokročilé, ale vy to zvládnete..." nebo. ,,Tak, tohle máte na nohy, když teď tolik nosíte ty podpadky.." (jakoby je od nás někdo nosil proboha!) a potom také námi za hodinu nejvíce nenáviděná věta:,,Natáhněte se pořádně..no víc..nebuďte líné!!"

A výsledek??

Ve chvíli, kdy se zničeně došouráme do šatny zjišťuji, že můj kotník je poněkud nateklejší, než yb měl být a po několika dalších chvílích už vedeme všichni debatu jakou má asi barvu  (padají návrhy na modrou, švestkovou anebo dokonce žlutou!!). Poté co se dostávám do odborné péče zjišťuji, že dohady ostatník o vyvrknutém či yvmknutém kotníku byly mylné, neboť je na něm výron...

A z toho plynou dvě ponaučení: Pro naši třídu to, že když budeme mít zase jógu, tak si raději zapomeneme tělocvik. A pro ostatní to, že jóga spěje k duševní pochodě a tělesnému zdraví... :)


Piscis
07. 03. 2006
Dát tip
Jóga je dobrá, ale člověk nesmí začínat hned jako pokročilý a vnucovat ji ostatním....natož jim říkat, že jsou líní! Dyť právě jóga učí, že se člověk nemá srovnávat s ostatními, že má každý jiné hranice....

Thingilinde
07. 02. 2006
Dát tip
všem díky za pochvalu ( a taky za tipy) - jsem ráda, že se vám to líbilo :))

Na poprvé se nemá nic přehánět. Ani jóga :-) tip

parallelka
14. 01. 2006
Dát tip
Miluji jogu..

parallelka
14. 01. 2006
Dát tip
:)

Narvah
13. 01. 2006
Dát tip
dobrý, veselý :)

vlad03
13. 01. 2006
Dát tip
fajn :))

T_O_M_
13. 01. 2006
Dát tip
souhlas s ostatními :-)

Čajovník
13. 01. 2006
Dát tip
Příjemné.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru