Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zelená pohádka

16. 01. 2006
5
0
1167
Autor
Trigonaut

Jednou se slunce zadívalo dolů na lidi a pomyslelo si: "Dlouhé blond vlasy už nejsou v módě!" A tak si zkrátilo zlatavé paprsky – ty, které mělo na hlavě -, smočilo je v blankytné obloze a učesalo se na pankáče. Když ale pak uvidělo svůj odraz v moři, zhrozilo se: "Co jsem to jen udělalo? Mělo jsem tak krásné dlouhé vlasy! Ostříhám se dohola a moje zlaté vlasy mi zase dorostou." A tak se stalo. Potom vzalo slunce své ostříhané vlasy a hodilo je na zem. Od té doby roste na lukách tráva.
Pisces
03. 02. 2006
Dát tip
jo, tohle je fajn na pohádku dost krátký, ale originální a to mi pro tuhle chvíli ke spokojenosti stačí :-) *

Trigonaut
03. 02. 2006
Dát tip
zajímalo by mě, zda každému došla ta pointa (mísení barev) - několika mým kamarádům jo ... :)

Trigonaut
03. 02. 2006
Dát tip
teda - chci říct NE. :)

Eidam
16. 01. 2006
Dát tip
hej to jedobrý tohle. takový veselý a žádná blbost **** jasnej tip

Incognito
16. 01. 2006
Dát tip
Zajímavý nápad! :-) * Jen..když se sluníčko ostříhalo dohola...tak to bylo asi zatmění slunce, než začaly růst vlasy nové?? :-)))

Trigonaut
16. 01. 2006
Dát tip
incognito: pouze paprsky nahoře na hlavě, ne dole na bradě :o) i když zajímavý postřeh k rozpracování! :o)

Incognito
16. 01. 2006
Dát tip
Aha, jsem netušila, že sluníčko nosí bradku...či plnovous?? :-)))

Hami
16. 01. 2006
Dát tip
Fajn, jen se bojím, až se slunce podívá dolů a řekne:Tak tohle teda ne, jdu jinam.

Trigonaut
16. 01. 2006
Dát tip
Hami: pěkný nápad pro jiný příběh. :o)

ftipnej nápad :)) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru