Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O jednom muzi

18. 01. 2006
0
0
557
Autor
sisan

Jo takhle to u nas na svete zacina vypadat. a jako vzdy omluvte u me ze tu nejsou hacky a carky a sou tu chyby..:(

Vyjdu si takhle z myho apartmanu v petihvezdickovim hotelu..Vsichni me uctive zdravi.Jdu ven se projit.Vsichni na me koukaji.Uz me to strasne stve.Predstavuji se jak se maji lidi co jsou na ulici a nikdo si jich nevsima.Maj krasnej zivot.Jen si lezi venku a na vsechno kaslou.Jen si vysomrujou nejaky penize a pak jdou a udelaj si s nima co chtej.Neznaj zadny danovy poradce a bandu blbejch fotografu co mate porad za zadkem.O nich se nepise kde co delaly a s kym spaly ale co kdzy bych si neco takovyho zkusil ja?Hned to bude ve vsechn novinach na prvnich strankach.Ja musim jak nejaka hadrova panenka na vselijaky blbosti,kterejm rikaj kulturni zalezitosti,porad jen lizt a predvadet se tam jak si oni prejou.Kdezto oni?Ty se vam na vse vykaslou a nikdo si toho ani nevsimne.Chtel bych byt jednim z nich.Mit klid.No konec sneni.Du takhle po hlavni tride a vsude okolo mne jsou davy lidi.Premejslim jaky by to bylo kdzy by do mne nekdo strcil,jenze to se mne nestane.Vsichni na me vzhlizej jako na vystavniho kanarka.Du takhle dal a vidim jednoho z tech o kterych sem premyslel uz tolikrat jak sockuje od lidi co jdou kolem nej penize,aby si moh uzivat to co ho bavi.Pozoruju ho docela dlouhou dobu.Lidi kolem me se na me otaceji.Pak vyrazim dal,jdu kolem nej.Asi si mne taky vsimnul ze jsem ho pozoroval,protoze hned po me natahuje ruce a zacne somrovat.Vzpomenu si na vsechno o cem jsem premyslel a pak...pak ho nakupnu a s usmevem vyrazim dal..Vsechno to byly jen blby predstavy znudenyho frajera,kterej tak ze sebe dela neco vic nez vubec je.A vubec nevi ze to o cem celou dobu premyslel je pravda.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru