Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak sel pepa na vandr

19. 01. 2006
1
1
467
Autor
SuperKnecht

I sel pepa na vandr(letěl??)

Kdysi dávno v jedné předaleké galaxii, se vydal pepa příslušník rodu homo superior na mezihvězdný vandr. Nasedl do svého oblíbeného hvězdného korábu zrobeného z nám neznámích kovů i nekovů.cestou na letiště potkal Barbara-Korku Špunta. Jelikož byl Pepa slušný a praktický hoch slušně barbara pozdravil a zeptal se ho jestli by mu nedělal navigátora.Teprve poté se ho zeptal:Co seš zač Barbare-"komu řikas barbare ty ty drajle?"No to bych právě rád věděl odvětil Pepa a bylo mu sdotva rozumět přes havano v hubě. Barbara tato věta úplně vyřídila z dialogu protože na něj byla prostě složitá ale jelikož náš barbar byl strašný hrdina, rozhodl se risknout a odpovědět.Já????????Já som Korku-Špunt cechmistr cechu hrdinů a herů. "Tak to se mi budeš náramě hodit na můj vandr, milý špunte korkovej."Komu řikas korkovej špunte ja som Korku-špunt ale přátelé mi říkají Pevné péro-to je to co ti visí ve vlasech? Usmál se pepa. "Eh, no, a-ano. Bohužel je to ono." "No vidíš, a hned máš o důvod víc se přidat na můj mezigalaktický vandr.Pevné péro udiveně zvedl obočí a zeptal se:"Jaký tož to důvod?!?" "Musíš jednoduše pochopit, že prostě se mnou musíš letět. Jako, já tě nechci nutit, ale z mého pohledu se mi jeví še ti nic jiného nezbývá.""Gngh??" zeptal se inteligentně barbar. "Oh, poznávám zakarpatský dialekt.¨" Usmál se Pepek. "A to bys se mnou nešel ani za rundu piva?"Pivo?!!?Já rád pivo!!!Za pivo-teda ale teda musí být tschekische a chlazený.Potom kamkoli!!!!!" "tak pojď. Deme do kokpitu"Hgngh??Korkpit???Co je to korkpit -to je ňáká hospoda když mam slibený to pivo nebo co????" Pepovi hlavou blesk ďábelský nápad. "Ano, ano. To je ta putika." Fgngh.Tak dem ne??? A šli. Brzy potkaly chlápka kterej byl pěkně namazanej. Pevné Pero se spokojeně ušklíbl neboť si myslel že pajzl už je blízko. Pepa, odvážný diplomat, oslovil cizince: "Dobrý den, človíčku. Tak mě napadá že pro svůj let potřebuju ještě střelce. Tady s barbarem špuntem -Pevné Péro se okamžitě ohradil"komu řikas barbar a zatku tu tak nijak nikte nevidim"!!- jdeme do hospody a to by vás věru mohlo zajímat. Stačí když mi podepíšete tento papírek." Teaek jaho"chcaes toe poedepseat kreva??"Co??"optal se Pepa. "Douefám žeu neuvaudí žee maoum krapehet deulierium.""Ne ne usmál se Pepek přívětivě ale barbar se optal-"Co ze je to to deulierum???"Delirium odvětil pepek barbarovi který z toho nebyl o moc moudřejší.----To be continue(pokračování příště)Hero Superjen a Super Kulhosh. (pro ty méně chápavěší z nás>>> dělali to dva liodi,oki?)                                                    Realita je jen iluze způsobená nedostatkem alkoholu :-)

1 názor

Senyoryta
28. 03. 2007
Dát tip
Skvělé! Doporučuji!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru