Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tupost

19. 01. 2006
1
0
3102
Autor
Feri

svět pln hovad

Tuponi a gumídci si hrají na písku.

Už to gumídky nebaví.

Páč Tuponi jsou tupí.

Ovšem tvrdí že ne.

Současně se hrabou v nose...

Tohle by se mělo řešit!


Feri
26. 01. 2006
Dát tip
toho rozvračeče vztahů, o milý borede by making evile toho sem laskavě netahej a táhni do Estonska vždyť omíláš furt to co si myslíš. Lamo. exkrement pouze tvý tvrdohlavý hlavy to je.

Feri
26. 01. 2006
Dát tip
řekněte mu už konečně někdo, že se ve mě fakt mýlí Neumim psát básně které trhaj srdce. píšu jen to co si myslim o lidech co maj fůrt o něčem zarytou představu, která jebohužel teď dosti mylná.

katugiro
24. 01. 2006
Dát tip
bbml: jsem rád, že na mě ještě stále vzpomínáš. Téměr každý v mládí (pro)následuje svůj idol :)

proboha, on ještě žije to víš no, přemejšlel sem a snažil sem se najít někoho, kdo píše extra jako čůrák, a nedalo mi to... a pro vás, děti, akrostich příště, a to na téma "už máme na zmlácení dva píčuse, který baví ničit lidský vztahy"

katugiro
24. 01. 2006
Dát tip
Tys kvůli tomu dokonce přemýšlel! Překonáváš se, to vážně oceňuju. Trénuj dál, s pomocí Boží se dostaví i výsledky :)

to víš, teď je mi fakt trapně. to my blbečkové, co nepíšem obrazné metaforické rýmovačky na slovo láska, se holt někdy zaseknem, když třeba hledáme nějakýho kreténa jako teď, ale furt vám nechci brát to sezení za stolem s napjatou snahou vysrat novou nesmrtelnou metaforu modrých očí... do toho sem se ti navážet nechtěl, vážně. zapřemýšlel jsem jen jednou a jen na chvíli.

katugiro
24. 01. 2006
Dát tip
minule to bylo moc dobré sezení, napjatě jsem se snažil a vymyslel: nebeské sklivce hlubinné drtiče bělásků výlevky v úplňku a - to nakonec zvítězilo a použiju to ve své nejnovější básni o lásce - osamělé vředy Myslíš, že to zapůsobí? Nebo bych měl radši začít hrát na harmonium?

pro mě za mě, jestli ti to nebude bránit v neustálý hře na lidskou bytost...

jestli je tohle jenom hodně blbej vtip, tak si to dál nečti... děláš si prdel, zas? i katugirovi by snad u tohodle spáchaly oči sebevraždu debilita na kvartál to ti teda povim... obvykle si ty kecy pod dílem nečtu, ale tu jsem se tak pobavil, že jsem ti dočetl... hehehe retarde... nemůžeš dát normálním lidem pokoj, že ne? ehm lepší asi bude držet hubu, páč pociťuju "extrémní potřebu nakopat prdel"... když se maj dva lidi dobře, nechápu, co ti dělá problém je nechat rektální chloupku (estli tě sere, že ti nadávám, bude to tím, že tě už mám celkem plný kecky) é nakonec něco milýho třeba - jde o extrapíčovinu.

Kimísek
23. 01. 2006
Dát tip
tomu říkám akrostich!

wow, bravo!!!! Ještě, ještě... :-)))

sidonia
21. 01. 2006
Dát tip
hej tak ne ze bych se pobavila

sidonia
21. 01. 2006
Dát tip
hej tak ne ze bych se pobavila teda

zefan
21. 01. 2006
Dát tip
me tam tehdy vypadl tip...

Kimísek
20. 01. 2006
Dát tip
páni to je super...minule jsem usnula a vzbudilo mě pak zastávku od prahy malý dítě ....a mě se zdál takovej sen o nějakým dítěti a nejaednou se probudím a tam malý dítě....takovej šok...hůůů

Eidam
20. 01. 2006
Dát tip
nestraš :)))

Kimísek
20. 01. 2006
Dát tip
mimochodem, honzíku, volné verše se tvářej trochu jinak, řekla bych .)

Feri
20. 01. 2006
Dát tip
1. Dík. 2. s tim že to nejsouvolné verše to je snad asi jedno. Volný to je, tak proč ne... 3. (to už ne tak vesele) Proč řešíte své společné sprchování na mý kritice???? Myslim, že to sem vůbec nepatří. 4. 4Eidam. Taky Tě štve že se sprchuje Kim moc horkou co? hehehehehehehhehehe :))))))

Kimísek
20. 01. 2006
Dát tip
1. "neděkujem, vypadněte, vážně toho bylo dost...!" -jen text jednoho songu, nic víc .) jinak nemáš zač .) 2. dala bych to do akrostichu, když je to jedno 3. protože to bylo milý, tak neštěkej...pokec tu funguje jako když nefunguje 4. určitě ho to neštve!!! že né, sejre? :)

Feri
20. 01. 2006
Dát tip
hehe. To byl účel to napsat tak hloupě. a rychle. Aby to došlo i tuponům :)

Feri
20. 01. 2006
Dát tip
nechtěl jsem aby to hned vypadalo jako akrostich. Jinak bych to tam dal.

Feri
20. 01. 2006
Dát tip
No štve, To je asi špatný slovo. Spíš se občas spálí viď? :)

Kimísek
20. 01. 2006
Dát tip
když teda nechceš aby to vypadalo hned jako akrostich, tak nepiš velký písmena...vidí to i slepej, takhle..

Feri
20. 01. 2006
Dát tip
No právě. Taková logická nelogičnost

Kimísek
20. 01. 2006
Dát tip
áha. asi přemýšlím nelogicky logicky .)

Feri
20. 01. 2006
Dát tip
hm asi to tak bude

hmmmm, opravdu velice zajímavé, tedy ne ta báseň ale ten rozhovor, jo a Honzo už nepiš, voe

Kimísek
20. 01. 2006
Dát tip
TAK PRO VŠECHNY A HLAVNĚ TADY PRO AUTHORA... DĚLALI JSME SI SE SEJREM LEGRACI, KDYBY VÁM TO NÁHODOU NEDOŠLO, JÓ? DĚKUJŮ ZA POZORNOST!

Voe když ti vadí ten rozhovor tak se di vycpat, je mnohem zajímavější než to tvoje dílo :-). Proč kurva píšeš když to vůbec neumíš?

Feri
20. 01. 2006
Dát tip
mě ten rozhovor nevadí. Jen seto sem fakt nehodí. a tobě se to asi líbí, protože slintáš :) bez urážky

Feri
20. 01. 2006
Dát tip
4seila. Sem se překlik. Sorry

Kimísek
20. 01. 2006
Dát tip
kdo tu slintá?

to byla tečka za větou, debile, když se sem nehodí tan rozhovor, tak tvoje dílo se sem už vůbec nehodí.....

Kimísek
20. 01. 2006
Dát tip
ale klucí, nehádejte se tu .) každej si myslete svoje s bude klid

Eidam
20. 01. 2006
Dát tip
Feri: (bez urážky) není ti hloupý psát takovou "báseň" ?. Koho zajímá tohle?. Nevím mě moc ne a proto jsme sehráli to divalo, aby tady alespoň něco bylo. Toto byla tedy má poslední kritika k tomu to dílu. Sbohem.

Feri
20. 01. 2006
Dát tip
někdo má prostě jiný názory, někdo základní smysl vůbec neztich. a to, že tento akrostich byl určen právě vám všem :) Páč potrefená husa nejvíc kejhá. To je asi vše a řešte co máte. Mějte se.

Kimísek
20. 01. 2006
Dát tip
"někdo má prostě jiný názory, někdo základní smysl vůbec neztich. a to, že tento akrostich byl určen právě vám všem :) Páč potrefená husa nejvíc kejhá. To je asi vše a řešte co máte. Mějte se." checht! a už dost .)

ty vážně nejseš vůbec zdravej, zauvažuj si trochu nad tou tupostí o které píšeš a pak si to přečti ještě jednou....

Feri
20. 01. 2006
Dát tip
To je přesně ono. tuponi jsou tupí ovšem tvrdí že ne. Přesně seto spětně hodí na vaší kritiku :)

Kimísek
20. 01. 2006
Dát tip
týjoó---my jsme ale tupí... achjo

Feri
20. 01. 2006
Dát tip
dám si nick "nikdy zcela nepochopen" a vyrazim se bavit s lidma :)

Kimísek
20. 01. 2006
Dát tip
"nikdy nechápající" se ujme spíš .) bude to i kratší

Fatální chyba Esli víš co myslím. Radši jdi do prdele I s tim svym ehm, "dílem"? Je to tupost Esli píšeš podle sám sebe? Vidím že jo... Ůůůůů Lamo!!!!!

Feri
20. 01. 2006
Dát tip
nezlob se ale stále kejháš. si asi nejvíc potrefen. přestaň, nebo se ukejháš

ježiš ty seš vtipnej, tak proč na to pořád reaguješ?

Feri
20. 01. 2006
Dát tip
musim mít poslední slovo :))))))))))))))))))))))))))))

Kimísek
20. 01. 2006
Dát tip
jako malý dítě .)) vtip

Feri
20. 01. 2006
Dát tip
rád si hraju nevidíš ty smajly? :))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Kimísek
20. 01. 2006
Dát tip
říkám-malé dítko další vtip .)

Feri
20. 01. 2006
Dát tip
koukám, že Kimísek má taky nutkání mít to svoje poslední slovo :))))

Kimísek
20. 01. 2006
Dát tip
no jo - znáš to .) prostě mě to nutkání přepadne a já se nemůžu bránit...bije mě tooo!

Feri
20. 01. 2006
Dát tip
jo a taky Ti nikdo kvůli tomu neřekne že jsi malý dítě. To se mi právě nelíbilo. nečiň druhým a oni taky nebudou činit. a taky: kdo po mě kamenem já po něm chlebem Kdo po mě plamenem já na něj dělem.

Kimísek
20. 01. 2006
Dát tip
klidně mi řekni, že jsem malý dítě, ale budeš se opičit .)))

Feri
20. 01. 2006
Dát tip
no právě že to neříkám :)

Kimísek
20. 01. 2006
Dát tip
právě proto, že by ses opičil :))

Feri
20. 01. 2006
Dát tip
ne. Právě proto, že prostě už Ti je skoro 17 :D

Kimísek
20. 01. 2006
Dát tip
no jooo a jednou mi bude padesát a budu už velká holka .)

Feri
20. 01. 2006
Dát tip
hm to už nebudeš holka, ale budeš brát GS merylin

Kimísek
20. 01. 2006
Dát tip
tááák ve třiceti .)

Feri
20. 01. 2006
Dát tip
a GS Condro forte

Feri
20. 01. 2006
Dát tip
tak si ještě něco napiš ať seš poslední teda a já už toho nechám Ale pointa byla, že už velká seš tak ti nikdo nenapíše kvůli tomu že musíš mít poslední slovo opak. KDYŽ TO CHCEŠ POLOPATICKY

Kimísek
20. 01. 2006
Dát tip
trubko .) (to máš za ty stoupy a tupouny)

Kimísek
20. 01. 2006
Dát tip
Ani jsem nedoufala, že to sem hodíš .) jó a zkus napsat jinak ó-mi nesedí totiž takhle...jako nech význam, ale změň slova, ale co já ti do toho budu kecat, žé :)) hm a mimochodem, zefane, vrať se a dej ten tip, cos slíbil .) checht-akrostich inspirován mnou, kdyby to někoho zajímalo :))

Kimísek
20. 01. 2006
Dát tip
Ani jsem nedoufala, že to sem hodíš .) jó a zkus napsat jinak ó-mi nesedí totiž takhle...jako nech význam, ale změň slova, ale co já ti do toho budu kecat, žé :)) hm a mimochodem, zefane, vrať se a dej ten tip, cos slíbil .) checht-akrostich inspirován mnou, kdyby to někoho zajímalo :))

Eidam
20. 01. 2006
Dát tip
dobrý to vědět :))

Kimísek
20. 01. 2006
Dát tip
žejó :))))

Eidam
20. 01. 2006
Dát tip
jó :)

Eidam
20. 01. 2006
Dát tip
Kimi: jo a kdy si zopáknem sprchu ? ;-)

Kimísek
20. 01. 2006
Dát tip
až přijedeš. mě se tak daleko nechce, i když bych mohla zavítat, nó .)

Kimísek
20. 01. 2006
Dát tip
jenže ty se na mě sprchuješ moc studenou a já nejsem otužilec .)

Eidam
20. 01. 2006
Dát tip
to aby ti pod studenou vodou ..........................(píp).........:))))))))))))

Kimísek
20. 01. 2006
Dát tip
checht....píp, có? chceš abych zmrzla a byla naprosto nepoužitá? nebo jsi se přeorientoval na nekrofilního jedince? :))

Eidam
20. 01. 2006
Dát tip
já ti to vysvětlím hned jak přijedu :)))))))

Kimísek
20. 01. 2006
Dát tip
dobrá :) sejre a avi jako nebude, jó?

Eidam
20. 01. 2006
Dát tip
sem nedal avi? :-O. tomu nemohu uvěřit má milá.V tom případě mi odpusťte....já udělám pro vás cokoli :)).

Kimísek
20. 01. 2006
Dát tip
ha! a co třeba takovou snídani do postele po probdělé noci?

Eidam
20. 01. 2006
Dát tip
ou kej jsme domluveni. tak já si jdu zbalit věci a vyrážím :)). papa. (zatím........) :))

Kimísek
20. 01. 2006
Dát tip
počkeeej ještě né :-P musíme si toho ujasnit mnoohem vícero .) budeš mi před usnutím číst?

Eidam
20. 01. 2006
Dát tip
Kimísek : ty neusneš :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Kimísek
20. 01. 2006
Dát tip
to doufám, ale ráno snad můžu, né?

Eidam
20. 01. 2006
Dát tip
jo :) to budu spát taky :))

Kimísek
20. 01. 2006
Dát tip
ale taky bychom nemuseli ani trochu spát ale po probdělé milé noci bychom mohli jít třebas na procházku :))

Eidam
20. 01. 2006
Dát tip
já bych se prospal ať jsme večer fit :))

Kimísek
20. 01. 2006
Dát tip
jako že u tebe můžu být víc než jen jednu noc? a nemusím ranním vlakem domů?

Eidam
20. 01. 2006
Dát tip
jistě :))

Eidam
19. 01. 2006
Dát tip
hej tak ne že bych se nepobavil :)))))))))))))))))))

zefan
19. 01. 2006
Dát tip
Mnohovykladové a přitom hloupé, logicky nelogické...hezké...TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru