Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sind Sie Satisfied?

20. 01. 2006
5
6
3484

'Jesus died for somebody's sins But not mine' (Patti Smith, Gloria)

Ježíš je tady!
zpívají v transu
mladí křesťané

6 názorů

suhlasim :)


ty ho fakt nemáš rád :)

to je pravda. a možná je mrtvej. díky :)

šňupálek
13. 07. 2006
Dát tip
jo - a dobrej název ;-) jestli teda nějakej bůh je, že..

třeba se mu to líbí, ale řekla bych, že má lepší vkus, pokud jde o hudbu :)

šňupálek
13. 07. 2006
Dát tip
jů, to teď byli na karláku...křesťané..teda ježíšovi něco...hudební produkce, která nemá obdoby..jestli je bůh vidí (slyší), tak teda nevim, zda je taky miluje :-D

á, děkuji :) (možná jsem byla v transu spíš já...)

V transu...hmm...i toto je vysvětlení :)) t.i.p for You

spíš proti nim :) díky

Nickyx
20. 02. 2006
Dát tip
zpíváš s nima? :))) *

Wemi: vysvětlit? nuže, byla jsem ve městě a tam jsem viděla tohle :)

Wemi
06. 02. 2006
Dát tip
já nevim, nevim... cos tim chtěla říct.. jako konstatování to je dobrý pravidla haiku neznám, takže nevim, jesli je to dobře vysvětli mi, jak to myslíš:)

nie, nemyslim krestanstvo...myslim haiku...co uz so mnou? :-)

ono to asi neni haiku :) a téma...mno,asi je divný. ale když jsem je tam tak viděla... :)

Háber
24. 01. 2006
Dát tip
a prečo nie?

dakujem :)

SingleServingJack: co tim myslis? ...krestanstvi?

Cairo
24. 01. 2006
Dát tip
to je haiku na trochu divný téma...nic proti tomu, ale vo tomhle bych asi nepsala...

sranda toto haiku...moc tomu nerozumiem...:-(...ale zistim si o tom nieco :-)

anděl...pátek...divný...lidi...pořád...hahaha

thanx :)

jaza
20. 01. 2006
Dát tip
ateisticky posou zeno schrnuto)))) troch u hákuiju)))

hákuješ?

Eva_S
20. 01. 2006
Dát tip
....hair.... ....jiný.... celkově dobrej hudební vkus každopádně....:))

jo, to říká hodně lidí :) myslím o tom vkusu. hair?

Eva_S
20. 01. 2006
Dát tip
....muzikál....ale tam šlo trochu o jiný "náboženství", žeee.... připomnělo mi to ty jejich seance v parcích na LSD a tak.... nom....nejvíc ses trefila zatim s těma Doors....:)) jom....právě posloucham orig praž synk orchestr....dyš už sem u tý hudby teda....:))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru