Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kabát starce 2

23. 01. 2006
0
0
1521
Autor
Dante

Stařec má kabát. Kabát má starce. Kdo na něj sáhne, zestárne.

Bilíková: Tak co Honzo, popovídáme si už konečně spolu?

Honza: Nechci být drzý, ale myslím si že nemáme o čem.

Bilíková: Was? Nemám tě třeba trochu proplesknout? Třeba by ses pak začal trochu víc učit.

Honza: Pardon, omlouvám se, to nebylo namířeno proti vám.

Bilíková: No to doufám. Ještě žes to přiznal. Jinak bych ti asi fakt musela vrazit, Verstehest du?

Honza: Yes, teda ano, vlastně jsem chtěl říct Ja. Prominťe dneska už mi to nějak nemyslí.

Bilíková: No to vidím. Ještě si musím rozmyslet, jestli ti nedám trojku z latiny.

Honza: Ach, to bych nerad.

Bilíková: Tak pro to něco udělej, ať se tady nemusím rozčilovat. A Honzo ty to víš, že se nerada zbytečně ročiluju, že?

Honza: Ach jistě.

Bilíková: Habt ihr etwas zu sagen, habt ihr ein Einkaufen? Was bedeutet aus Tsechische.

Honza: Ještě deset minut.

Dante: Verloren.

Bilíková: Nó, vy si snad sedíte na uších. Der Hund, des Hundes...

Po devíti minutách.....

Bilíková: Vy tu němčinu moc nemáte rádi, že? Běda jak mě tu někdo bude mluvit tou vaší hnusnou angličtinou!

 

Náhle se nad školou zatáhla černočerná mračna. Blesky křižovaly oblohu. Němčině tak ještě zcela neodzvonilo....


Ach, je to pěkné

Dante
23. 01. 2006
Dát tip
To je ale hovadina. Větší jsem už dlouho nenapsal. Já sem to tak nemyslel paní profesorko, náhodou se teďka víc učím, než jindy.

Nickyx
23. 01. 2006
Dát tip
něco mi to připomnělo :))

Nickyx
23. 01. 2006
Dát tip
něco mi to připomnělo :))

Dante
23. 01. 2006
Dát tip
Já mám ale ve skutečnosti němčinu rád!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru