Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PRO SEBE

24. 01. 2006
19
2
3987

" S m r t v š e s r o v n á ..."

Slyším srdce ztracené ve tmě,

j e š t ě  tvrdě a nahlas  tluče,

jak ledová samota beze studu se vtírá,

 a noc po těle hladí ... zábradlí ...

 

... dálka ...                        

... tma ...             

... samota ...

                ... hloubka ...

   ... se ke mě lepí a ohýbá . . .  strach ...?

Pro zradu, lásku, nenávist ... ? ... ne. Ne!

 

Jen tak PRO SEBE !!!

p a d á m

a nikdo nechytá ...

 

 

 


2 názory

Lahimov
22. 11. 2009
Dát tip
com dobré! Ať žije Appolinaire :) *

už se směju :-)))) děkuju děkuju děkuju

kuk princezno a usměj se, dostaneš tipa:) *

Jééé *** červenám se *** děkují - jsem potěšena:-) Tvůj Nick je opravdu moc pěkný! :-)

Díky náhodám....jsem ráda, že jsem na tebe narazila....Jak vidím, přesně můj šálek kávy.... Je ohromující....moc se mi líbí. t.i.p for You(of course) Ještě se tu porozhlédnu... :))

jo to znám a večer jak kdyby na Tobě ležel šutr...? třeba s jarem bude líp. Snad. držim palce! Tobě i mě. Měj se jak to jen půjde***

Anyz
14. 04. 2006
Dát tip
hm na dne no chvilema tak nejak preryvave treba ale rano kdy jeste napul snim a nevnimam teda celou realitu je mi dobre

avi

Promin. To jsem nechtěla!:-( Si na dně? děkuju za tipka, kritiku a návštěvu***

Anyz
14. 04. 2006
Dát tip
mam pocit ze sem spadla s tebou :)krasne udelany*

Medjínek: ...chtěla bych... ale pořád je ve mě moc hrdosti ... Moc děkuji za milou návštěvu a kritiku ... potěšila :-)...děkuju...

Medjídek
28. 01. 2006
Dát tip
lidé prý mívají závratě z výšek ne ze strachu že spadnou, ale že se bojí aby neskočili..co ty Malá Princezno, chceš skočit ?? každopádně T:-)

Jasne ze ne :-) v pohodě... asi bych se nad tím měla zamyslet... jenže...vím mám s tím problém - nemyslím si totiž že je tohle nebo jakékoli moje jiné dílo dokonalé a geniální a pořád bych chtěla zlepšovat . tudíž vás vlastně využívám :-)... ráda si názory poslechnu ráada vyhovím ráda se zlepším pokud to bude souhlasit se mnou a výsledek se bude líbit hlavně mě+ samozřejme !!! ... Děkuju... odhalila si mě..:-) zapracuji na svém názoru a sebevědomí :-)!!! Měj se pěkně a neskonči pod stolem :-)....

sidonia
27. 01. 2006
Dát tip
jo, zapracuj:) a nic neutvarej k obrazu ctenarskemu, ale svemu:) za chvilivalim do knajpy zas, tak papa:)

???

sidonia
26. 01. 2006
Dát tip
mno.. grafika proste

orgánů je pořád málo?!?!?!?!?) A který máš na mysli....

blekota
26. 01. 2006
Dát tip
Je to moc hezký. Hlavně nepadnout na úplné dno. :-)

sidonia: ... moc nechápu proč mi to píšeš ... taky sem docela překvapená jelikož sem za grfiku získala spíš pochvaly... mě se líbí moc ... a to je dobře:-) když je moje :-) ... Nesedí Ti barvy, rozložení textu nebo jeho tučnění a odtučnění:-)? pa a díky za návrhy... Luk: no ...:-)... přece všech :-)! Dárci na motorkách sou většinou na kašu a nepoužitelní... Dárců a orgánů je prostě pořád málo a vždycky bude!!! Kéž by se mi to tak povedlo.. abych ty svoje mohla někomu věnvat... bohužel to není tak jednoduchý :-( ... blekota: děkuju :-) třeba se zase vyškrabu nahoru nebo mě v letu chytí větve neboo pták či anděl :-) to se uvidí :-) děkuju moc :-)!!!

sidonia
26. 01. 2006
Dát tip
nechapes proc ti to pisu?? protoze dole je napsany neco v tom smyslu, ze o to stojis a taky takovy policko "pridat vlastni nazor".. tak asi proto:) to, ze si prekvapena, to ja nijak neovlivnim, nekomu se to libi, nekomu holt ne... muj nazor je takovej:) /sto lidi, sto chuti apod./ samozrejme sem to precetla, ale ta grafika mi vadi a podle me cele dilo kazi - ale je to jen muj nazor grafikou myslim snad vsechny upravy, kery tam byly udelany.. od tucnych a netucnych casti pres barvicky, preteckovany casti az po celkove rozlozeni slov prostoru.. jezis to zni blbe, myslim jako ... no jak je to usporadany proste

Jasně tento smysl sem pochopila :-) a sem vděčná , že tu ztrácíš u mě čas hlubokou kritikou a rozhodně sem Tě nechtěla naštvat!!! Spíš mě mrzí, že řekneš, že se Ti něco nelíbí a neřekneš co je špatně a co Ti vadí - tohle všechno graficky... je (aspoň teda pro mě) moc velký rozsah kritiky na to abych mohla vymyslet kompromis který by se zalíbil všem i mě... jak sama říkáš sto lidí - sto chutí, ale já myslím , že společná řeč jde najít vždycky a o to se tu taky snažím... Ale jestliže by se Ti líbil jednobarevný stejný text psaný od kraje ke kraji...:-( ... bohužel mě to mrzí, ale nevyhovím...:-(... Mrzí mě to ...:-( ale graficy:-) se mi to bohužel líbí :-( ... Promiň, nezlob se... Pokud,ale máš nápad a stojí Ti to za to mi pomoct - ráda si ho poslechnu a uvidim jak se dá skloubit s mojí a s vizí ostatních.... Díky za Tvou kritiku!!!!

sidonia
26. 01. 2006
Dát tip
jezismarja!!! dyt o tohle nejde!!! de o to rict nazor! jakejkoli! nejde prece o to, aby ten nazor byl takovy, aby ses podle neho mela ridit.. kdybych rekla, ze chci text kde bude nastridacku jedno pismenko cerveny a jedno zeleny, taky bys hledala kompromis ...? to je pekna blbost co pises! nejde o kompromisy! jde o to, ze je to tvoje dilo a takovy ho chces. ja muzu rict, ze se mi libi/nelibi a tobe to ma bejt u prdele, max potesit, kdyz reknu, ze se libi, nemas to menit tak, aby se libilo....!!!! kam bys pak dosla? delala dilo kery se "zavdeci vsem" a reagovala na kazdou poznamku... tim, ze sem rekla, ze se mi nelibi grafiku, sem nerekla "udelej to fadni od kraje ke kraji a dam ti tip" - i kdyz uznavam, ze tak by se mi to libilo vic:) jen odsadit posl. radek - ale rela sem, ze se mi nelibi grafika, nic vic, nic min... nemas se za co omlouvat proboha!!!! ty ses trubka teda:)))))) ale ja taky ne:) ja uz ted pisu blbosti, zene me zizen do hospy a tak.. a oblikam se u toho, maluju se u toho, takze nevim, jesy sem ty vety poslepovala tak, aby davaly smysl.. pokud ne.. rada se este vratim a cokoli na mem postoji objasnim.. kazdop. doufam, ze sem se te nicim nijak nedotkla..

romale
25. 01. 2006
Dát tip
;-);-) Jé, princezničko... to je mazec... Tak díky za úsměv !!! Ať se daří...

Není zač :-) to já rád :-) ... děkuju...

sidonia
25. 01. 2006
Dát tip
ja sem to necetla, promin, dyz me odradila ta grafika no..

Honza_Princ
24. 01. 2006
Dát tip
pěkně to jede*

Norsko
24. 01. 2006
Dát tip
...mám takovou starou síť, ale má díry...:-)*

Honza Princ : děkuju za pochvalu, tip, návštěvu, kritiku... :-) Norsko: Si hodné Norsko :-)... Horší je , že nevím jestli chci aby někdo chytal :-( ... Děkuju moc za Tvou pomoc :-) kritiku tip i návštěvu :-)!!!!

Sarrah
24. 01. 2006
Dát tip
Moc líbí.....*

Sem potěšena :-) děkuju Ti...:-)

Jokh
24. 01. 2006
Dát tip
tak tohle je ten spravny vykrik t*

to je pěkný! taký depersivní. dám ti tip :-)

trochu moc slozita grafika na me, ale skvela atmosfera :) *

Simonides
24. 01. 2006
Dát tip
madam trpí depresemi? pardon, mám dneska nevrlou; za t* to asi stojí, ale ta grafika je peklo :)

Jokh: Děkuju :-) křičím často a ráda :-)... děkuju Ti moc!!! tuli: sem potěšena :-) děkuju :-)... člověk který není: hezký Nick :-)... děkuju - vážim si ho! woman: Abych pravdu řekla... taky se mi nezamlouvá:-(...chtěla sem to jinak, ale v noci se mi to už nechtělo předělávat... Vrhám se na to a trošku upravim :-) děkuju ... :-) Simonides: děkuju... grafika vz výš :-) du na to :-)!!! Moc Vám všem děkuji za návštěvu, kritiky a tipaky....

Tak? ... já sem asi spokojená... Co vy? Líbí?

ta grafika se mi líbí, utváří to jádro té básně

jo jo, teď je to krásný...

takže je to proměna malé princezny v dárce orgánů... ;-)))) Tedy proměna dokonalá.... ;-))))

člověk + woman.: :-) to sem ráda :-)!! děkuju... Luk: Orgánů je pořád málo... :-) ... díky za pochvalu :-)

já Ti děkuju...

Bossman
24. 01. 2006
Dát tip
zprvu jsem se lek:)) když mám tudle náladu, prorážim hlavou stěny:)) Pak jsem překvapenej kolik lidí mi rádo zamáčkne tu bouly na hlavě

romale
24. 01. 2006
Dát tip
-a noc po těle hladí ... zábradlí ...- Fajné momenty... Je to zřejmé - taky si padám pro sebe, občas bych se i něčeho zkusil chytit, ale vždycky si podřu ruce... #

Bossman: :-)! děkuju za radu:-) doufám, že z ní bude nadšená i švica, když se jí budu noc co noc každých pět minut chtít dobývat do pokoje... máme tenké stěny - možná se i dobudu:-)....díky P.S. Pozor!!! Boule se zamačkávat nemají!!! :-) romale: jo to je těžký... máme na chytání moc nestabilní svět :-( ... Sem ráda, že Tě zase...čtu:-)... Dlouho si se neukázal:-( Moc práce? a nebo se mi to jen zdá? ... Každopádně moc děkují za Tvou kritiku i tipáka:-)!!!

romale
24. 01. 2006
Dát tip
No, princezno, moc práce je, to máš pravdu... horší je ale, že nic nedělám...;-) Se psaním nevim... víš, já bych potřeboval/chtěl napsat jednu věco takovou... a než to udělám, nechci psát nic jiného... ani doma pro sebe postě nic... jenomže to nakonec beztak dopadne jinak... zkrátka - kde nic tu nic...

To znám :-) ... až moc důvěrně :-) ... a jak to člověka dokáže krásně deptat... "Kde nic tu nic" je výstižné spojení :-)!!! S psaním je to těžký ... někdy napíšu hned slovo ke slovu a za pět minut mám vylitou dušičku na papíru (třeba zrovna tohle...5min...ani ne...) a někdy pomalu plodím ty nitky a vracím se a nacházím pořád nové věci, jen je - aspoň pro mě - těžký poznat kdy přestat :-(...aby se zadařilo... Jelikož... každý den slunce nesvítí...:-) a každý psaní se nezadaří... ...mám teď jedno rozkopané a už se k němu vracím potolikáté a tolik sem ho změnila, že už ho přestávám poznávat a zdá se mi cizí... bojím se že se ztratí a zároveň ho moc chci zachránit :-(... a čím víc chci - tím míň to jde... jako dycky... Ale hlavně Ti teď tady píšu naprostý pytloviny... Mám nějakou kecavku... Možná bych mohla něco napsat :-)) ..ne - teď ne.... Až jindy ...:-) Tak končim a utíkám do peřin... Ať Tě líbá můza ( ale klidně i někdo jinačí :-) ...) ať Ti práce ubývá a ať nezmrznes ... Když už i můj pantatínek král zatopil ... je fakt kosa!!! Tak přeju nohy v teple :-) dobrou...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru