Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sába

24. 01. 2006
0
0
1275
Autor
Dante

Sába je bába, bába je Sába, je trochu hráblá, jako Gába Al-Dhába.

Dante: Ahoj Sábo.

Sába: Ahoj Pájo. Tak, co říkáš na moje vlasy?

Dante: Nic moc.

Sába: Cože? Jak se opovažuješ?

Dante: Dobře, beru to zpět, je to fakt hitový.

Sába: No to si myslím. (Pája je úchyl)

Radka: (vykoukne zpoza knihy) Hi hi hi hi..Pája je Pája.

Sába: Tak co Honzo, Smeykoši, ten fejeton byl fakt dobrej. Co ty a tvůj sexuální život?

Honza: Ehmm...k těmhle otázkám bych se nechtěl vyjadřovat, pročež zavání mládeží a to je verbeš.

Sába: Ha! Jak tohle můžeš říct? Odvolej to!

Honza: Neodvolám. A ne a ne...(schová se za poloprázdný kalamář).

Sába: Honzo, nebuď socka a svěř se nám.

Dante: Jo, nebuď socka.

Honza: Ondřeji, kdysi jsem se učil některé bojové techniky, které jsou obzvlášť bolestivé.

Dante: Už se bojím.

Honza: A je mi jedno, že jsi svalnatější a rychlejší a že to pro mě nejspíš špatně dopadne. Taky bych se mohl napít muškátového čaje.

Dante:  Sábo, brzo tě doženu. Už jen ty, Verča a Lenka Audyová máte chlupatější ruce než já.

Veronika: (náhodou prochází) Tož sem si zalomila nehet. Včera sem na intru zabíjela brúka....

Martin: ------

Veronika: Tož kurňa ho mám zalomené, to je úplně nechutné, že jo Martine.

Martin: -------

Lenka Kř.: lá lá lá lí.....jejda mane....

Sába: Honzo, zamysli se laskavě nad sebou.

....A tak pondělní odpoledne ve škole stálo za šípek. 

 

 

 

 


Dante
25. 01. 2006
Dát tip
Ad memoriam Sába

Počkej až se mi do rukou dostane tužka a vzpomenu si na svůj výcvik v tessen-bo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru