Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ako to pokračovalo ?

25. 01. 2006
4
0
1863
Autor
Julian

- Mámi môžem si dať jablko ? - Jasne Ďusko daj si koľko len chceš, tam sú v špajzy na polici. - Mama ja už na to náboženstvo nejdem pán Kaplán vravel , že kvôli jednému jablku Pán Boh narobil taký cirkus - Neboj sa Ďusko je tam jabĺk dosť ja cirkus robiť nebudem .

  Adam a Eva žili dlho a mali deti rôzne. Bolo toho veľa, namnožili sa šikovne. Je veľmi pravdepodobné že aj ostatné živočíchy zjedli zo stromu poznania a preto Pán Boh vyhnal aj ostatné zvieratka  , slony , medvede, komáre, víri, baktérie, muchy, ryby a ostatnú háveď.

 

   Ono sa to medzitým pomastilo pobilo a robilo to strašný bordel , raz to Pán Boh už nevedel vydržať a celé aj vytopil, lebo tak ho nastierali. 

 

  No potom po par tisíc rokoch prišiel deň D. Bola zima starý Jozef bol za maštaľou jeho mladá pekná žena panna Maria spala sladkí sníček vnútri.

 

     A kde sa vzal tu sa vzal zrazu priletel pán boh a po tisícich rokoch odriekania vstúpil do nej a urobil božsky orgazmus aj Ježiška a tak sa stal Jožko najslávnejší paroháč v dejinách ľudstva. Ani mu to neprišlo dokonca života a dokonca je to svätý všeobecne uznávaný paroháč. 

 

   Samozrejme keď to vstupy Pán Boh to je iné to už nie je to hriech ale sláva .  Jozef si zrejme si asi veľa nezasexoval lebo nie je známe, že by okrem Ježiška mali aj ďalšie deti Maria do konca života ostala panna.

  

  Ale nakoniec si aj Pán Boh asi uvedomil že to takto nemôže nechať, lebo Ježiško by mohol plodiť ďalších svätých , tak ho dal ukrižovať aby odčinil čo napáchal v tej hriešnej noci v maštali a urobil z toho záslužný čin vraj takto snima hriechy sveta.

 

  Haleluja pokračovanie na buduce.


zelva
11. 02. 2006
Dát tip
...tip

NePoe_ta
31. 01. 2006
Dát tip
Mama, a možu anjelíci suložiť? Mama a kde majú teplý anjelíci svoj club? Ďusko, Ty moj anjelik, ... a prečo Ty tu takto vypisuješ, však Ty si už veľký chlapec! :)

ZMOK
30. 01. 2006
Dát tip
Směju se, až mi praská bránice. tip

Ariell
26. 01. 2006
Dát tip
myslela som si to.., len dufam, ze si to neprecitaju moje deti,lebo su este prilis mlade, aby vedeli ako to bolo naozaj -:))

Petrusha
26. 01. 2006
Dát tip
som dosť zvedava,čo bude,až prídeme k vzkrieseniu :-)) Tuším ti nejaké ti jablčko doprajem ... pokračuj...

Už aby to bylo!....jsi génius, jen to nepokaž! T*****

Veronika11v
26. 01. 2006
Dát tip
fajn vysvetlenie.... len to asi nie je verzia pre deti:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru