Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Konvickove vzpominky

21. 02. 2001
4
0
2043
Autor
jester

a zase je to mentorovani, co?(((

Konvičkové vzpominky Leží jen s přivřenými víčky a vzpominky jak do konvičky si ze dvou šálků smutně slevá.. (snad hodí se ji na příště), bylo to zrno, nebo pleva ? jen rozestlané letiště a pomačkané prostěradlo.. Co za odpovědˇ by tedˇ dala.. A to tě holka nenapadlo, že nebyla jsi ještě zralá……
Bernadeta
11. 09. 2002
Dát tip
To je dobry, nekdo sleva ze salku, nekdo presypava...***

jester
07. 05. 2001
Dát tip
Diky za libeni, ale hlavne za ozvani se.. budu mit co cist..az budu zase moci pravidelneji.

blbjenka
06. 05. 2001
Dát tip
proč to má jen dva tipy, takováhle VĚC...no já vim, po tak dlouhý době málo platný, ale i tak ... třetí *

blbjenka
06. 05. 2001
Dát tip
mnó, a když už jsem tady... ostatní jsou taky pěkný. Ale tahle se mi líbí nejvíc.

Ostrich
22. 04. 2001
Dát tip
Přesně tak jsem to myslel. Bude to tady takové přírodní. I povstanou průvodcové a budou se vydávati na exkurze do písmáckých údolí a temných zákoutí a turisté si budou beze škod obtiskovat nejkrásnější virtuální krápníky do svých torniček. V několika zálohovaných písmáckých serverech to bude hučet jako v úle, firmy IBM, Dell, HP, Compaq a další se budou předhánět s nabídkami dalších a dalších HW vymožeností, jen aby se dostaly do povědomí píšícího a čtoucího národa. A Písmák porodí své první mediální plody a Balábilova cena za literaturu poputuje ze švédského univerzitního e-klubu po pevné lince vyzdobené tisíci eurohvězdičkami. Každé dítě ve školách vybavených internetem bude vědět, kde se může začíst a kam poslat svůj nestandardní slohový úkol. Ááá-....jéžiš to by se to psalo! Falko, založ na to téma auditorium, já jsem přece jen "velmi zaneprázdněn" nebo snad spíš "velmi zaprázdněn" na to, abych mohl odpovídat na reakce. Téma: představte si Písmáka po pěti a po deseti letech. Co ty na to?

Falka
22. 04. 2001
Dát tip
Ostrichi :o))))))))))))

Ostrich
21. 04. 2001
Dát tip
Když tady je to opravdu černý hustý les, kdyby si tě Falka nezařadila, tak bych tě nenašel. Je to dobré, jednoduché, má to průraznost i cit... Tip.. Ale zase kdykoliv sem člověk přijde, vždycky něco najde. Umíte si představit, jaký to bude propletenec za pár let, co to bude za nádherné bludiště jazyka? Nikdo ho už nikdy nepozná zcela...

Falka
21. 04. 2001
Dát tip
To máš pravdu... už teď je hodně složité se tímhle labyrintem proplétat... Ale zase - já mám děsně ráda prolézačky, blůdiště, tajné skrýše, překvapení, skryté chodby, zamčené dveře a třinácté komnaty... ono to má něco do sebe :o)

jester
26. 02. 2001
Dát tip
Prestavam zrejme vetsine rozumnet.. ale ti co jim rozumim.. bohate vynahradi,, a dik.. NE ZA TIP..))za to..))

Falka
26. 02. 2001
Dát tip
Uděkovali bychom se asi vzájemně... Takže jen úsměv... :o)

Falka
25. 02. 2001
Dát tip
Jestříku... našla jsem toho tam tolik a tolik, je mi trošku zima a všechno se zatočilo... Půjdu si udělat čaj a slévat z konvičky do šálku... do jednoho... a nebo do tří, co kdyby se někdo stavil... Jak to, že tohle téměř nikdo nečetl...? Tip jako nádech a výdech... Nej...

Miroslawek
21. 02. 2001
Dát tip
Vladimír Pleva, Malý Bobeš ;o)) ... ne, ten poslední verš je vážně dobrý a hodí se nejen na výše zmíněnou situaci. Dost dobrý.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru