Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O mně

28. 01. 2006
0
0
818
Autor
čéška

Ten kdo neví

Jak se spí

Na prochcaný matraci

Hovno co kdy pochopí

Se mnou ať čas neztrácí


Tak hele, buď ráda, že tě mocní básníci nevymocní. Většinou jsou ti citliví a velcí poetové celkem hákliví na vulgární slova. Já to pocítil na literu. Prostě jsou určití arbiterové elegance, kteří tě budou slovně cenzurovat. Jinak doufám, žes už z té matrace pryč.-)

MADVLAD
28. 01. 2006
Dát tip
4.řádek nedává smysl-zamysli se nad tím!

čéška
28. 01. 2006
Dát tip
Dialekt

MADVLAD
28. 01. 2006
Dát tip
Myslím že ne-není jasné jestli adresátem je hovno,nebo jestli ten,kdo neví jak se spí na prochcaný matraci,bezpodmínečně i vždy hovno pochopí-tedy jestli s Tebou nemá ztrácet čas,jen ten,kdož splní obě 2podmínky,nebo stačí jen 1 z nich-a v tom případě,zda je to myšleno,že ztrácet ten čas nemá ten,kdož hovno pochopí-nebo ten kdo naopak nepochopí,jestli se jedná o jinotaj-jako že nic důležitého nepochopí,anebo ve smyslu pochopení životních funkcí a procesů a koloběhu vůbec-a tak dál-bez 4.řádku je to jasné-i v Tvém dialektu,ale takle tápu..

čéška
28. 01. 2006
Dát tip
Je s podivem, že toho tolik víš a přitom neděláš mezeru za čárkou...

MADVLAD
28. 01. 2006
Dát tip
Vždyť přece naopak nevím-proto se ptám-navíc nemezera za čárkou,většinou neovlivní srozumitelnost textu.Přiznávám,že právě toho moc nevím-např.nic o mezeře za čárkou..ze školy jsem už mnoho dní..

čéška
28. 01. 2006
Dát tip
hovno co kdy pochopí = nikdy nic nepochopí

MADVLAD
28. 01. 2006
Dát tip
aha!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru