Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kamila Burdová

01. 02. 2006
0
0
1895
Autor
Dante

Kdo ji nezná, ať čte pozorně.

Lenka Kř.: To jsou hustý vály, co?

Kamila: Ha ha ha...ježiši. Ježišiš já se nudim.....mě se nechce nic dělat.

Honza: (z dálky) Muhaha!

Kamila: Ježiši...

Lenka: (spadnou jí na zem desetikoruny a tužky-ostatně jako obvykle) Jejda mane!

Honza: (z dálky) Nedávno jsem čet takovou literární kritiku, která přitom vůbec nevystihovala Komenského, pročež nebyla de facto založena na žádném z jeho děl, takže já co jsem četl všechna jeho díla musím říct, že Komenský si zakládal na......

Kamila: Ježiši, kdy už bude zvonit.

Lenka: bngfnfjh

Kamila: Nevíš kdy zvoní? Nevíte někdo v kolik zvoní.

Dante: Za dlouho.

Brodecká: V podstatě máte asi pravdu, jó, je to vcelku možné, protože Komenský...ač tak kroniky jen zřídka uvádějí, mohl část svého dětství prožít v Čičmanicích, nicméně...

Kamila: Ten Komenský je docela vopruz.

Lenka: Mě taky moc nezaujal. 

Kamila: Aspoň že Hykel tu hodinu trochu udělal, aby nebyla tak hafo nudná...on má docela hustý vály. Doufám, že už bude zvonit, aby sme mohli jít domů.

 Svědomí Kamily: Kdy už se Kamilo začneš konečně učit do té němčiny? Buď si sedíš na uších....prosím vás, připomeňte mi ať mám Kamilu příště proplesknout. Ty nejseš na mě uražená, že ne?

Kamila: Ježaša...


Nonan je z latiny a značí to devátý v pořadí

Dante
15. 02. 2006
Dát tip
si dělám srandu dědku

penta, hexan, heptan, oktan, nonan, dekan, žádný aksan tam nejni.

Odřeji, tak špatně vytvořené věty - z hlediska stylistiky - bych v životě nevyřkl, pročež - bez dé factó (zapomínáš na aksan nad e v předložce dé a na druhý aksan ve slově factó) - pročež tě musím napomenout! Vytahám tě za ouško!

Dante
13. 02. 2006
Dát tip
Metan, etan, propan, butan, aksan....

Dante
01. 02. 2006
Dát tip
Ondro, radši to smaž, nebo tě Kamila zabije!

alimak
01. 02. 2006
Dát tip
dobrý, skoro jsi mě prokoukl :)

katugiro
01. 02. 2006
Dát tip
že se Ti to sem chce vůbec přepisovat...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru