Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Objetí

01. 02. 2006
3
2
1233
Autor
nikar

Pro tebe a díky tobě Dane

jsem ve tmě ztracená
jak světlo v černé díře
jsem spánkem zkrocena
jak obraz v mysli visím

s podivnými pocity
jím závist na tvá slova
tu aberaci v sobě
na věnované znova

že vzrušuje tě radost
na té trošce děsu s ní
jíž ja jsem nepodobna
....
tak objímám tě nad věcí

2 názory

Milly
23. 11. 2006
Dát tip
asi jako Natasha_ .. navíc bych dala buď: "Ztracená- zkrocená", nebo "ztracena- zkrocena".

dapler
22. 11. 2006
Dát tip
"tak objímám tě nad věcí" ...je zvláštní,jak stále jsou to aktuální slova.Je to jako pronesená věštba na počátku všech dnů..když nikdo netušil nic a tato pravda byla přisouzena všem.Odkud jen ta věta asi spadla? Z cizí planety,odkud pocházíš,Ti jí dali sebou jako průvodce po zemi,abys nebloudila? Objímejme nad věcí a nebudem se trápit....víš to,viď?

wedle_vazy
03. 02. 2006
Dát tip
*

dapler
02. 02. 2006
Dát tip
V některých básních je lepší nešťourat a netahat všechen smysl slov. Autorka to tak zřejmě chtěla...uchovat v ní vlastní tajemství. Polykaná závist na slova věnovaná jiné ženě,vyvolává aberaci(vadu světla)v autorce....(na věnované znova)...stále se opakuje..nejde se z toho pocitu vymanit...chce být pro něj tím, čím je ta druhá, jenomže pro svou nepodobnost se bojí, že ho nezíská.Proto ho objímá tak,aby měl možnost volby a doufá, že bude pro něj víc než ona. A taky bude...teď už to ví oba. Mě se líbí moc...už pro to tajemství. A je to patrně prvotina, takže rýmy se dají snadno odpustit. ...a já moc děkuji t.

Natasha_
02. 02. 2006
Dát tip
dapler: Kéž by každý začínající autor nalezl tolik pochopení...hezky jsi to napsal.

nikar
02. 02. 2006
Dát tip
děkuji vám za vaše názory a zvlášt daplerovi za jeho pochopení ........ diky

katugiro
02. 02. 2006
Dát tip
dapler: díky; klidně zase pošli avízo, až se někde takhle trochu rozepíšeš

dapler
02. 02. 2006
Dát tip
t

orbital
02. 02. 2006
Dát tip
dost krkolomně napsané. chtělo by to každopádně uvolnit.

rickie
01. 02. 2006
Dát tip

Natasha_
01. 02. 2006
Dát tip
...aberace je takové divné slovo do básně, a zvlášť tady vyčnívá. A i jinak působí trochu krkolomně - těmi rýmy.

katugiro
01. 02. 2006
Dát tip
jím závist na tvá slova tu aberaci v sobě na věnované znova tohle zní divně, ostatně zbytek je také kostrbatý, ale tady je to vidět zvlášť... aberace se váže ke slovům, nebo k závisti? je něco znova věnovaného, nebo je věnované "znova"?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru