Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O živote...

03. 02. 2006
3
0
3129

Máš sa zle? Nemáš sa zle... 

M. Ď.


kto je m. ď.?

m. ď. - to je jeden vyznamny clovek, ktoreho mam tu cest obcas stretavat. ;-) viac nepoviem...

ach tak, to bude něco jako j. k. :)

myslis Jarek Kupść?

jarka neznám, myslim jednu významnou osobu, kterou mám tu čest občas potkávat :)

aha...tak to potom máme šťastie obaja...:-)

:-) Skoro...ale nie.

Háber
03. 02. 2006
Dát tip
(((((((((!))))))))))))))

Petrusha
03. 02. 2006
Dát tip
toto nepochopím, citát je záležitosť výberu myšlienky z nejakeho textu ... idea ... spojitosť ako sa dá vymyslieť a napísať ??? CITAT !!!!!!

Petrusha
03. 02. 2006
Dát tip
v pripade ak sa jedna u cudzí výrok, ráč teda aspon udat jeho aspon inicialky ...

aaaa vidim, ze vyrok sa chytil. :-) Petrusha: Inicialky sú M. Ď. - pridam ich tam ciernytulipan: nic ti nedoslo? porozmyslaj - Mas sa zle? No nemas sa zle, no nie? :-)

ach jaj...:-) pozri sa kolko ludi na svete trpi a tu sa ludia stazuju, lebo nemaju napriklad dost oblecenia...tak, ked sa tak nad tym zamyslis - Mas sa zle? Nemas sa zle... :-)

juroj
03. 02. 2006
Dát tip
ja by som tam dal pseudonym autora Ake Lawsson ... ale od neho by sa dalo zverejnit toho viac.. :)) totiz aj ja som mal tu cest poznat autora.. :))) ...mas sa zle? .. nemas sa zle.

megachaos
03. 02. 2006
Dát tip
?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru