Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

???

06. 02. 2006
1
2
2118
Autor
demonkaKoko

Proč žít realitou,když můžeš věřit ve sny???

2 názory

Řízek
23. 04. 2008
Dát tip
radši bych svoje sny žil než v ně věřil a snil je,...

demonkaKoko
09. 09. 2006
Dát tip
Sny jsou něco,v co člověk věří,co by chtěl dokázat,umět,nebo udělat...Já žiju realitou a okamžiky,ale zároveň věřím ve své sny a v to,co bych jednou chtěla dokázat.Mé sny mi dávají křídla a s nimi vzlétnu ke hvězdám...Ale co,jsem vlastně i ráda za to co jsi sem napsal,vždyť musim počítat i s jinou kritikou než nějakou pěknou a s jinými názory,protože mě zajímají i názory ostatních...Takže děkuju...:o)

a jenom co znamena verit ve sny, nechci rejpat jen bych v tom mel poradne jasno...

jestli mam rad sny...nevim... jen mi prijde naprosto mimo to brat jako jedinou vec ke ktery se upnout... a ve chviliukdy sny se stavaji "realitou" neni uz mozne v ne verit.. a co takle verit v okamzik...ted a tady...

demonkaKoko
08. 09. 2006
Dát tip
Ty asi nemáš moc rád sny,že...Já mám své sny,které mi dodávají sílu,za kterými jdu a které si chci spnit a taky že splním...Je to sice těžké,ale člověk by měl v něco věřit a já se rozhodla věřit svým snům...

A a co kdyz celej tvuj zivot jsou jen sny, probudit se a poznat realitu je otazkou velkeho usili...

A proc verit snu, kdyz muzes zit realitu?

j. nick
01. 09. 2006
Dát tip
Jo, sny sou hezká věc... Ale probuzení bejvá tvrdý... Takže radši sním jenom to, co mám na talíři...

demonkaKoko
19. 06. 2006
Dát tip
Já ve sny věřím...

Moncheri
08. 02. 2006
Dát tip
Někdy jsou lepší sny....Ale realita taky někdy není špatná! Takovej súpr kluk je lepší než jen vysněnej. Ale vysněná kytka neuvadne. Tak nevím!!!

demonkaKoko
08. 02. 2006
Dát tip
Moncheri-Když si kluka vysníš,je vždycky lepší...:-)

Moncheri
08. 02. 2006
Dát tip
Lepší možná je , ale k čemu?

megachaos
08. 02. 2006
Dát tip
Pretože realita ťa zabije skôr, ako sa stihneš zobudiť. :o)

(závorka)
06. 02. 2006
Dát tip
... protože třeba takový řízek (nebo bramboráček) sním raději v reálu... proto ..... :-)

K_Anče
06. 02. 2006
Dát tip
..a nejde to nějak skloubit?!

Ivuš
06. 02. 2006
Dát tip
pravdumas

Incognito
06. 02. 2006
Dát tip
Věřit ve sny je sice hezký, ale pořád jsou to jenom sny a realita je jiná.

demonkaKoko
06. 02. 2006
Dát tip
Incognito-Bohužel...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru