Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vražda

06. 02. 2006
5
1
1114
Autor
Gejlen

Je to takovej zmetek, co mi vykradl srdíčko...

Tvou krví uhasím svou žízeň.

Tvým tělem zaženu hlad.

Z Tvých dlouhých vlasů upletu

dvoubarevný lapač snů

a pověsím si ho nad postel.

 

Když budeš protestovat,

polibkem Ti zničím jazyk.

 

Budeš - li chtít utéct,

budu se s Tebou

milovat tak dlouho,

dokud budeš moct.

 

Těš se, zlatíčko.

Poslední chvíle života

mě budeš prosit.

 

Zabiju Tě láskou.

 


1 názor

Rimmer
03. 11. 2008
Dát tip
Žiši. Tohle číst dřív, bojím se vedle tebe sedět. A po převržení Fanty bych utekl na záchodky ;) * A na Centru jsou jen samé fotky, z kterých se mi zrychluje tep. Ale vůbec žádná Magdaléna. Takže... v Broumově je ta restaurace?

Gejlen
08. 02. 2006
Dát tip
to Lancelott . no neříkej, že bys neměl radost, v mé situaci...:) Jinak děkuji všem...:)

Lancelott
07. 02. 2006
Dát tip
Vyděsí člověka k smrti...a ještě má z toho radost;o)

Lancelott
06. 02. 2006
Dát tip
Obrazy ze začátku vypadají zajímavě...to s žízní, hladem...a lapačem snů...hezké, ale jen z dálky. Zbytek však vtahuje do sebe...chtě něchtě se čtenář musí stát tím zabíjeným milencem...a pak to přestává být sranda...a kdo si to jednou zažil, ví o čem to je. V mých očích je to obrázek z hororu. Naháníš mi tím strach. Být zabit láskou... kvůli síle vyjádření...proto, že básnička působí tak autenticky...t.

Gejlen
06. 02. 2006
Dát tip
Tak koukám, se mi to povedlo, bylo to maličko inspirovaný hrůzným zážitkem....:) Děkuju..:)

sidonia
06. 02. 2006
Dát tip
tak na ne *t

wedle_vazy
06. 02. 2006
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru