Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak šel Ppepek na vandr 2

07. 02. 2006
0
0
522
Autor
SuperKnecht

viz minulý díl pepkových dobrodružstvích na vandru.........

Tak se všickni tri vydaly na letiště.Dokonce i Korku-Špunt pochopil i když s obrovskými potížemi,že pivo nebude a začal protestovat.Hej Pepku tys mi slíbil český pivo a jak koukam tak koukam tak deme přimo na letiště a tam co vim žiadna hospoda není.neboj uklidnil ho neznámí ožrala v deuliriu,sahnul do kabatu a vytáhl flašku českýho mnicha 19%.Korku mu flašku radostně vytrhl a na jeden zátah vyzunkl..potom flašku odhodil do nedalekého křáčí z PVC,odříhl a uznale kývl-dobrý pivo fakt špica.Neznámí se ušklíbl a řekl:"To nebylo pivo ,ale specielní mix moravsko-kalifornskejch vín-nazývá se to MK-pívo a dělaj to jen mniši v orebskym klašteru"No to je jedno ušklíbl se Špunt,je to dobrej chlast a to se počítá!!!A jak že se to vlastně jmenuješ??Cizinec vypnul hruď a důstojně jak jen mu to jeho stav dovoloval pronesl-Já jsem A'mie-Go z Texasu Špunte!!Pepek pozorně naslouchaje se spokojeně ušklíbl,když viděl,že si jeho dva společníci rozumí.Tou dobou už přicházeli na Pepkovo soukromé letiště.-sice jen tedy v podstatě skládkou obklíčený rovný plac do kterého se šlo dostat buď jen vzduchem-tato cesta byla chráněna vzdušnými neviditelnými minovo-laserovými poli,nebospodem tajným tunelem vykopaným pod skládkou,který vypadal,že se každým okamžikem zhroutí,což byla nejlepší ochrana před nežádoucími hosty.

 

from Superkulhosh  -Tak to rozjedem Anakine


SuperKnecht
07. 02. 2006
Dát tip
Špica jak to pívo (superjen)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru