Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak šel pepek na vandr 3

07. 02. 2006
0
0
622
Autor
SuperKnecht

Huh, mno jak to šlo s tim pepkem dál

A tak se dostali k tý Pepkovy vesmírný kocábce. Naskládali se všichni tři do toho jednomístnýho kokpitu přičemž A'mie-Go bez ustání remcal že Korkovy smrděj nohy jako ňákýmu horskýmu barbaroj. No, a Pepa pak už jen zmáčknul čudlik a už to frčelo. Za dobrejch dvacet minut překročily rychlost sto kiláků za hodinu. "Sme moc těžký!"Řekl Pepa."Musíme zahodit zátěž!" Po těhto slovech pepa zahodil tunovou kovadlinu přez palubu. Kovadlinu následoval Špuntův kyj a A'mie-Goův destilační přístroj a zásoby vodky pro jedno velký město na dobrejch dvacet let dopředu. A už frčeli ku hvězdám. "Ty vogo, vidíte tu legrační kouli?"Ozval se Korku-Špunt s větou, která se v jeho poměrech dá považovat za hotovej proslov. "Víborně, Špunte. Nebral jsem si tě jako navigátora náhodou. To je meteorit"."Tho jeue něuejaukej nouvej chlaust?!!!!!!!" Zeptal se A'mie-Go a otevřel kokpit. Prostor korábu ihned zaplnilo vakuum....

Superjen


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru