Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zmařené životy

24. 02. 2001
4
0
885
Autor
Opončunko

vážně jenom blbůstka, ale osoby a vlastnosti jsou skutečné...:o)))

Svatoušek Kubík Už jen svatozář mi chybí, ale frajeřit se mi líbí. Za zjevem andílka je skryta, moje tvrdá realita. Svůdník Neky Svůdný pohled vožrali, na každého vrhám. Zas drog jsme se přežrali, bacha poldi! zdrhám! Průsery toť život můj, i přes říďovo důrazu. Když mě vidíš, radši stůj, nebo přijdeš k úrazu. Pták Sejkora Unaveně sedí, na sedadle v buse, zase blbě hledí, cigáro má v puse. Jeho ksichtík ptačí, přiblble se směje, jeden pohled stačí a člověk z něj bleje. Jeho chůze hop tam-hop sem, frajerská je strašně. Už se zase dáví koksem, cigára má v brašně. Chudáček Hozy Když mě Katy poznala, feťákem mě nazvala, za chvíli mě taky nechá, to ví každý, JE TO MRCHA. Proč já s vlasy divnými, žádanej jsem moc, kouřit s lidmi vlivnými, než nastane noc.
Petulka
25. 02. 2001
Dát tip
i když ty lidi neznám - bezva

Mamba
24. 02. 2001
Dát tip
?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru