Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Politická krabička pastelek

10. 02. 2006
7
4
1657
Autor
Pesimista

Největším neštěstím je politik, který je (všeho) schopný.

Tak se nám (už zase) blíží volby do poslanecké sněmovny...

Ale koho zvolit?

Jisté je, že někoho si člověk vybrat musí, jinak těžko může na politiku a politiky nadávat - a nadávání na naši "elitu" je de facto český národní sport.

No, máme na výběr z pestré palety stran; i když je trpkou pravdou, že do sněmovny se jich nakonec dostane jen pár (a s velkou pravděpodobností stejných, jaké tam jsou i teď před volbami).

Připomíná to krabičku pastelek: oranžová, rudá, modrá, zelená, dokonce i ta černá se najde...

Je to smutné, ale ono je vlastně jedno, která partaj bude mít kolik procent, protože žádná nebude tak silná, aby mohla vládnout sama - takže nezbyde nic jiného, než ty pěkňoučké barvičky promíchat.

A asi by ani nikoho nepřekvapilo, kdyby tímto mixováním vznikla nádherně sytá a naprosto přírodní hnědá - lidově řečeno ho**o.


4 názory

Pesimista
01. 02. 2007
Dát tip
Měl, už tenkrát mě dost vyděsilo to, co jsem v ní viděl. Jen mě štve, že ta mrcha nefunguje na sportovní výsledky. To bych totiž mohl seknout se studiem politologie a nedělat celý dny nic jinýho, než psát kritiky na Písmáku.

avox
31. 01. 2007
Dát tip
chacha, tys měl křišťálovou kouli, když jsi tohle psal? */ teda, je to dost smutný smích, jen takový škleb...

La_Muerte
07. 08. 2006
Dát tip
doufám,že to vydaly nějaký noviny,je to fakt trefný;)

Jakubisko
20. 05. 2006
Dát tip
záchvat smíchu :))))))))))))) geniální :)))) jinak...kdybych měl volební právo...tak bych stoprocentně nevolil nikoho z parlamentních stran...všichni to jsou zloději, jen každý krade jiným stylem. :o)

Pesimista
11. 02. 2006
Dát tip
chlapíci z SA - taky pěkná sebranka, jen co je pravda...

Chucky
10. 02. 2006
Dát tip
pamatujes kdopak nosil hnedy kosile? t.

Trottel
10. 02. 2006
Dát tip
:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru