Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jaro

13. 02. 2006
4
0
2420
Autor
Krutejbalvan

sněženky poupě,
a kolem luční tráva,
zapadlé sněhem
Eidam
13. 02. 2006
Dát tip
nekaz to těma prologama se smajlíkama!!!! totál to pak jde do chanďži..... :(( jinak haiku ...hezkyý.

Placidus
13. 02. 2006
Dát tip
Bez prologu .líbí u nás je dost sněhu do sněženek daleko. Na silvestra ráno okolo 4 h jsem uprostřed města viděl srnu s malým, jak vyhrabává v parku ze sněhu trávu. Teď jim bude hůř, sněhu je víc..

to je tak dojímavý..asi o tom napíšu haiku:))

Eidam
13. 02. 2006
Dát tip
uplně bez prologu ...řekl bych.

třeba: okolo čtvrté, rodinka srn se krmí, sníh jim v tom brání:):):)

Eidam
13. 02. 2006
Dát tip
tip

diky

Placidus
13. 02. 2006
Dát tip
Jo pěkný a teď na jinou mynulý rok jsem vyděl na poli na sněhu mrtvou srnu vyplašil jsem havrany, když jsem byl zvědav co to je. Měla vyklované oči zbytek byl moc zmrzlý..asi neměla co žrát. Jinak nevím proč srny v zimě chcípaj.. toje taky tak dojímaví co?..dost by mne zajímalo co tě vede psát haiku..nebo radši ne.

vesuvanka
13. 02. 2006
Dát tip
TIP

no ja newim co ti na to říct? asi bych měl říct chudinka srna..ale tak nějak žiju v kapitalismu a srna co sem neviděl mě nějak netrápí... chápu tvůj spravedlivej boj za práva srn a všech lesních zvířátek, ale netahej mě do toho prosim:)

Bardem
13. 02. 2006
Dát tip
ujde

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru