Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pravda a lež

25. 02. 2001
9
0
1093
Autor
Anetka

...podle názoru lidí je pravda ta správná, ale zkuste se zamyslet, kolikrát vám už ublížila...

Co je pravda a co lež, rozdíl není, věř, nevěř! Lhaním ničíš jen sám sebe, pravda může zničtit tebe. Čemu tedy věřit máš? Hádej nebo podat se dáš?! Tak já ti to ráda povím, ve svém srdci slova lovím. Věř a spoléhej se na to, vždyť srdce je tvé ryzí zlato!!!
Lancelott
27. 08. 2003
Dát tip
Pravda je upřímná...důležitá, když máš někoho rád...důvěra je důležitá...kdo lže, nemá důvěru a nejspíš ji ani nepožaduje...ale pokud chcete něco kvalitního na tohle téma: Písnička od Jarka Nohavicy...Pravda a lež...takhle nahonem si nevzpomenu na název alba...

Jurik
17. 05. 2002
Dát tip
to se mi šiká!!***

Aneta
19. 07. 2001
Dát tip
ešte raz skandujem, nech žije pravda a charakter :o) a zmizne klamstvo (ľudia sa radi vydávajú za niekoho iného)

Petramamba
23. 06. 2001
Dát tip
Moc se mi líbí smysl básničky a také to, že lidé nemají vždy stejný názor........dávam TIPA.A myslím si že zaslouženě

Menahen
07. 06. 2001
Dát tip
To je skvělé, opravdu:)

Květinka
20. 03. 2001
Dát tip
pravda je sice pravda, ale jsem zastáncem toho, že lež tolik neublíží

Albireo
26. 02. 2001
Dát tip
Uzavřel jsem před omylem dveře svojí duše. Pravda řekla: "Jakpak já teď dovnitř dostanu se?" Rabindranáth Thákur

Vojtek
26. 02. 2001
Dát tip
nesmysl...pravda ublíží pouze pokud je postavena na nejistém podkladě ze lží... Samozřejmě, někdo říká, že je lepší měkká lež, jak tvrdá pravda...ale to je o lidech a ne o pravdě a lži..

Aneta
26. 02. 2001
Dát tip
pravda je ta správna

Eternal
25. 02. 2001
Dát tip
Mě ještě pravda neublížila.. vždycky mi ubližuje lež.. ale tu už jsem dávno pustil k vodě :o)

Jemný
25. 02. 2001
Dát tip
Lež ublíží míň než pravda. Lhát je lepší to mi věř nikomu tím neubližuješ a když se to provalí lidé jsou stejně naštvaný jako kdyby jsi od začátku vnuvcovala svojí pravdu

Katerina
25. 02. 2001
Dát tip
Pravda je proste pravda, a nemusi o tom nikdo vedet, lhar to bude vzdycky vedet... a obelhavat sam sebe?? Proste trapas!!

Manuria
25. 02. 2001
Dát tip
Pravda a lež - rozdíl není? To by chtělo zamyšlení. Lží dosáhneš jenom zrady, někdy ztráty důvěry, ale pravda má spíš klady, zkus změnit své závěry.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru