Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Farmers Birthday

25. 02. 2001
1
1
8848
Autor
Lampář

Ahoj Písmáci & Písmačky, rád bych vás poslal na oslavu Sedlákových narozenin a koncert s oslavou spojený ;o) ... Kde ? Sychrov-Sedlejovice (asi 20 km od Liberce směrem na Prahu) v objektu hasičské zbrojnice. Kdy? 9. a 10. března tohoto roku(pátek a sobota). Zahrají vám New Kids Underground, Rychlej konec, Půlkočky a Mimo. K vidění budou i výtvarné práce některých Písmediálně známých osob (a třeba i Vaše, přijde-li na to). S sebou berte spacák a karitaťku (spaní na zemi přímo v objektu), nějaké jídlo a pokud možno i drobný příspěvek na pití :o), básně, hudební nástroje (jamjamjam) a cokoli úžasně tvůrčího a přínosného Vás napadne :o) Předpokládaný začátek je v pátek večer. Doprava z Prahy - vlak přímo do Sedlejovic, nebo autobusem do Liberce a domluvit se se mnou na odVWozu autem - vítána 5ti až 7mi členná skupina ... Zdraví Lampář, Ergo, PetrViP a vůbec Blik !

1 názor

B.Ezejmenij
21. 02. 2020
Dát tip

jo, pohoda byla :-)


šestič
19. 06. 2001
Dát tip
ale byla tam pohoda. ne?

Falka
19. 03. 2001
Dát tip
Jů, takže mám přestat sbírat peříčka na novej oblek pro paouška...? Uf, to je dobře, ono to jde docela pomalu... :o) Mám z vás radost, lidičkové :o)))

papouch
16. 03. 2001
Dát tip
hurrrrrrrrrááááááááááááááááá spacáčexe našel :-))))))) DÍK VŠEM za účast :-))) a těm, kdo si ze mě akorát dokázali dělat prdel..... no, těm taky "dík"

kafka
16. 03. 2001
Dát tip
takže........ jaro.......... bude.................? ;-))

Lampář
16. 03. 2001
Dát tip
:o))))) to jsem rád ...

Vojtek
15. 03. 2001
Dát tip
Lampář...Já ho chci vidět,,,já si totiž nic nepamatuju.. :-)))

Anonym
15. 03. 2001
Dát tip
mam spacak a mam te i na videozaznamu. SEs tam asi 15min. a je to fakt narez. Az nekdy pojedes na Zahradu Cech do Litomeric, tak se stav pro pacak. VODOUCH

Anonym
15. 03. 2001
Dát tip
mam spacak a mam te i na videozaznamu. SEs tam asi 15min. a je to fakt narez. Az nekdy pojedes na Zahradu Cech do Litomeric, tak se stav pro pacak. VODOUCH

Falka
14. 03. 2001
Dát tip
Papouch, Bříza a Lampář že nejsou zaznamenaní??? Ti mají záznam v nejvyšší kvalitě - pořád ještě ve mně zní a nahrávalo je určitě víc srdcí!!! Žádné vychýlení vokálů a žádná korekce, snad mi odpustí ;o)

Lampář
14. 03. 2001
Dát tip
Vojtkůůůůů.... Papuch je na videozáznamu :o)))))))

ergo
13. 03. 2001
Dát tip
cd s vystoupenim fragmentů skupiny MIMO je již připraveno k distribuci, objednávky zasílejte na mou adresu, cena cd: 20 kc. dodavky do Prahy kontaktujte přes Lampáře, jinak možno poštou. PS : kvalita nicmoc ale textům rozumět je - byla provedena korekce ekvalizerem a vychyleni vocalu vpravo pomoci efektu karakoe, je možno vypálit i záznam v původně nahrané kvalitě. Ostatní záznam se zpracovává. Papouchův výstup bohužel zaznamenán nebyl a ani sobotní poledne s Břízou a Lampářem.

Vojtek
13. 03. 2001
Dát tip
Papouch není zaznamenán... :-( atejně by to vhtělo videozáznam :-))

Vio
12. 03. 2001
Dát tip
Bylo to super, až na to, že mě ČD připravily o vystoupení kapel, nicméně mi to pak vynahradil Bříza, papouch, Vojtek a spol. ;-))))))))

hermit
12. 03. 2001
Dát tip
Já vám všem moc a moc děkuju, protože to bylo moc krásné a... jsem vás strašně rád poznal... a těším se o to víc na někdy příště...

Vio
12. 03. 2001
Dát tip
Her Mit!!!!! Nápodoubně ;-)))

papouch
12. 03. 2001
Dát tip
Lampář & spol.: Moc moc díky za nádhernou akci !!! ALL.: lídíííí kdo máte můj spacááák???

Silly
12. 03. 2001
Dát tip
já se tiše připojuji a posílám tam na sever jeden velký veliký dík...

Vojtek
12. 03. 2001
Dát tip
Vraťte Papouškovi jeho spacáček, nebo prej už nepojede na žádnou akci :-( MM: Já myslel, že každou chvíli umřeš :-))) All: Suprrrrrrrrrrr Duprrrrrrrrrrrr :-))))

PetrViP
12. 03. 2001
Dát tip
ještě k té sobotě. Rychlej konec přivezl svoje bendy, takže se po vybavení aparatury zvětšilo poodium na dvojnásobek. jo, to byl zvuk. rachot neuvěřitelněj. dorazili nějaký lidi z Liberce a pak to začalo. bigbít jako prase. mnam:)))) vše vyvrcholili naprosto bestiálním jamem!!!!! vesnice si užila svý:))))

ulita
12. 03. 2001
Dát tip
Tak to jsem zas o něco přišla...:-( Falka: dík, bacily jsem s úspěchem přestěhovala do vedlejšího pokoje ke spolubydlícím:), Aničce jsem pozdrav vyřídila. Smích!

PetrViP
11. 03. 2001
Dát tip
byla to fakt bomba. hlavně v sobotu večer. áááá!!!! nářez!:)))))

ulita
11. 03. 2001
Dát tip
PetrVip: ani mi nemluv - ležím v Liberci na koleji se zavázaným krkem a paralenem v ruce... :-(

MM
11. 03. 2001
Dát tip
pokud měl někdo neblahý dojem, že umřu po cestě domů, tak bych chtěl všechny ujistit, že jsem v naprosto skvělé kondici :-) je mi líto, že jsem nemohl zůstat i na sobotní večer - ale stejně to bylo fajn a rád jsem vs všechny viděl... díky, díky, díky... a zas někdy (zmůžeme se konečně na brněnský sraz?) na viděnou. AdaMM

Falka
11. 03. 2001
Dát tip
ulitko, jsi si jistá, že ti ten paralen takhle pomůže...? ;o) A vůbec, udělej si radši čajík s medem, zázvorem a se skořicí, kdyby nic jiného, aspoň to líp chutná... tedy, musíš ho bumbat, ne jenom držet v ruce :o)) MM: Moc ráda čtu, že ti je dobře ;o)

ulita
11. 03. 2001
Dát tip
Falka: ten paralen je spíš takový alibismus...:), a čaj s medem nesnáším (ale psst - moje spolubydlící mi ho starostlivě ordinuje, a já nemám to srdce...) Jak bylo?

ulita
11. 03. 2001
Dát tip
Falka: ten paralen je spíš takový alibismus...:), a čaj s medem nesnáším (ale psst - moje spolubydlící mi ho starostlivě ordinuje, a já nemám to srdce...) Jak bylo?

Falka
11. 03. 2001
Dát tip
ulitko :o)) tak tady máš v hrnku trochu moooc dobrýho léčivýho čaje bez medu: [_]§ °°°° - ještě je horkej, ty bublinky jsou vlastně pára, krááásně to voní... :o) A starostlivou spolubydlící pozdravuj :o)

papouch
10. 03. 2001
Dát tip
lidíííííí ... kdo jste omylem odvezli můj spacák????? Hnědej v zeleným futrále Moc moc po něm toužím :-(((((((

Vadná
09. 03. 2001
Dát tip
asi pojedu, ale sama... zolli nechá pozdravovat, je teď s ní nějaký těžký pořízení...takže se TUTOVĚ neukáže...aspoň nebude kazit zábavu...

Falka
09. 03. 2001
Dát tip
Zoltane, Falka se ti hlásí na lééétáááníííí :o) I když možná, že z toho mostu ji pak budete muset shodit, ale věřím, že i takoví se najdou ;o))) Lampáříčku, blik :o)

PetrViP
09. 03. 2001
Dát tip
Zoltan: už jsem taky namíchal:)) dám ti ochutnat:)

Bříza
09. 03. 2001
Dát tip
To Lamp: příteli .... zdá se, že se skutečně dostavím i s nástrojem (mám na mysli ten hudební ...). A tak mne napadlo (neb jsem slyšel, že chystáš předstoupení se svým souborem...), zdali bys byl moc nervosní, kdybych k tomu někde v koutku bzučel. Sice Váš repertoir vůbec neznám, ale obvykle rychle chytám ušima, co se hraje - a věř mi, že bych se v instrumentaci a hlasitosti nerval do popředí - a věřím, že bych udržel i jistou míru vkusu. /ostatně, svěrače stále také ještě nepovolily, ač věk již pokročil .../ .... zdali jsem ještě zavítáš, povděčím, kdy uklidníš starého kamaráda souhlasným přitakáním ... krásný den !!! (moc fajn prší...) :c)

Vojtek
09. 03. 2001
Dát tip
Břízo uděláme hromadnej džem :-))))

Bříza
09. 03. 2001
Dát tip
no - nevím - tak jsem to úplně nemyslel - z toho bývá většinou chaos k neunesení ...

Zoltan
09. 03. 2001
Dát tip
Právě tu dávám dohromady poslední věci a razim. Vy, co už tam jste, těšte se až dorazim! Moc se na tuhle akcičku ztěšim, takže čóro bude hrozný! Vy, co nejedete, nevíte o co přicházíte. Nejdřív psychyku několika lidí pochroumám skoky z mostu a komu to nenbude stačit, toho dodělám slovně. Už jste mě někdy slyšeli, když začnu mluvit? Ne? Chyba! V devět začínám, ve tři v noci monolog uzavírám. Někilk lidí slhedalo můj monolog natlik zajímavým, že se dobrovolně zastřelili na místě po hodině poslouchání! Ale to jsem odbočil. Je mi líto, že se tam nemůžu setkat se všema a všechny poznat. Snad příště!

Zoltan
09. 03. 2001
Dát tip
Lidi, jedu z Prahy a mám jedno místo volné!!!!! Pojeďte někdo se mnou! 0604164860 Do 16,00

kalinka
09. 03. 2001
Dát tip
bože, já se tu začínám cejtit tak trošku jako v dětskym koutku!:o) Jsem tu ještě pořád správně, nebo už jsem měla bejt někde úplně jinde?!:o))))

ulita
08. 03. 2001
Dát tip
Falka: když já jsem ráda tajemná... :-) Kafka: děkuji za nabídnuté křídlo! Vojtek: nejlepší je korzet s velrybími kosticemi - mám ti jeden přivézt..? :-) PetrVip: ano tati! a vlastně všem - pokouší se o mě némoc, pokusím se nedat!!

ulita
08. 03. 2001
Dát tip
Falka: když já jsem ráda tajemná... :-) Kafka: děkuji za nabídnuté křídlo! Vojtek: nejlepší je korzet s velrybími kosticemi - mám ti jeden přivézt..? :-) PetrVip: ano tati! a vlastně všem - pokouší se o mě némoc, pokusím se nedat!!

3Kolik
08. 03. 2001
Dát tip
Juj, to je dálka. Bojím se, že zase nic. A to mám zrovna čas.

myrinda
08. 03. 2001
Dát tip
a ja bych jela taky v tech 13:23:-), ale nevim jestli to stihnu :-( kdyby ne, jedete nekdo z prahy pozdeji?

Vio
08. 03. 2001
Dát tip
Myrí, já asi 17:30 nebo 17:45 busem.

Vojtek
08. 03. 2001
Dát tip
ulítka: přivez, přivez :-)))

hermit
08. 03. 2001
Dát tip
Poetica: neboj se, já taky neznám vůbec nikoho :-)

Vojtek
08. 03. 2001
Dát tip
hermite, tak to se máš na co těšit :-)))))

PetrViP
08. 03. 2001
Dát tip
ulita: já jsem taky rád tajemnej:) nejtajemnější jsem když se sem tam obačs ukážu na Písmácký veřejnosti:))) to se pak tvoří mýtus!!!:))))))

ergo
08. 03. 2001
Dát tip
poslední spoj z čerňáku je kolem šestý /snad i déle / !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *****/ POZOR ///// ***** BACHA NA PLNÝ AUTOBUSI DO LIBERCE TO BEJVA NARVANY, KOPIT RADSI RANO MISTENKU /////**************** !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! do Liberce a poslednim vlakem v 21,20 do osady Sedlojovice. Příjezd kolem 22,00 a na místě akce v 22,15.

Zoltan
08. 03. 2001
Dát tip
Podařilo se mi poshánět můj velice oblibeny bubínek. Beru kámoše, bere bubínek. HHHLLLUUUKKK!!!! Toho vam tam navaříme, ze vam poleze ušima! Moc se těším na JAM!!! JUUUPPÍÍÍ!!!! A teď třešnička. Mám výbavu ze skal. Sežeňte mi dostatečně vysoký strom, nebo most a budeme skákat! JOJ to bude mrtvol! Osobně ozkouším první let. Skáče se od večera, dokud mě to bude bavit. Kdyby se snad někdo ptal na lékaře, buďte v pohodě, zdravotnická pomoc tam totiž zajišťuji JÁ!!!! Takže neváhejte a choďte za mnou, dokud budu mít náladu si zalítat! Prožijte stav beztíže! A byl bych rád, kdyby se během večera ke mě připojilo několik popiječů "Jehličí" (Gin). Nikdy ho nikdo nemá rád a ve finle se s tímto mokem cítíme tak sami, že ho musím celý vpravit do sebe. Takže mě prosím někdo přijďte zachránit. Kdybych se do jara nevrátil, pošlete jízdní hlídku! Konec a zítra LETU ZDAR!!!!!!!!!

Lampář
08. 03. 2001
Dát tip
Zoltaaane !!! je tam viaduuuukt !!!! hůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů!!!!! a Gin je koupenej :o))))))

Lampář
08. 03. 2001
Dát tip
Jo, Falčí .... mlíko taky ;o)

Lampář
08. 03. 2001
Dát tip
Pro cestovatele Karosahoundem: VWbus Miloš odjíždí z busnádraží v LBC směrem na Sedlejovice poprvé v 18.00 a podruhé v 19.00 ... zítra už tu nebudu ... další info na mobilu 0607/159 432

ALENKA
07. 03. 2001
Dát tip
Kdyz prijedu tak tam budu!

PetrViP
07. 03. 2001
Dát tip
ulitka: žádný takový, pojeď s náma:)

PetrViP
07. 03. 2001
Dát tip
poetica: nejsme uzavřená společnost, jestli chceš, pojeď taky:)

Merle
06. 03. 2001
Dát tip
ANO s bystrookým Mahonym... v pátek 12:45 je sraz... pod cedulí... dolní... JO!

Miroslawek
06. 03. 2001
Dát tip
Jedu taky, frrrrrrrrrrrrrrrrrr

kafka
06. 03. 2001
Dát tip
oops! Míwo! To je dost, že ses ozval :-)))

Vio
06. 03. 2001
Dát tip
12:45... to vyrážím teprv z Ovy... a to se říká "Kdo ví, jestli..." :-/ Snad...

ulita
06. 03. 2001
Dát tip
jo, jela bych, poslední dobou ale trpím lehčí formičkou sociofobie, tudíž vedu dilema...

kafka
06. 03. 2001
Dát tip
ulitko: věz, že nejsi sama, kdo vede dilema i kdo lehce trpí polední dobou zvlášť ;-))) A pojeď! Budem se podpírat, když nám bude nedobře ;-) To platí i pro ostatní!!!

Falka
06. 03. 2001
Dát tip
ulitko, jestli to tvé fobii nepřidá, tak věz, že bych tě moc ráda viděla... :o)

LILINKA
06. 03. 2001
Dát tip
Nejspíš asi pojedu a pokud to nebude někomu vadit, přidám se k těm co jedou z Prahy v těch 13:23.

Lampář
06. 03. 2001
Dát tip
Falčí, mlíčko for You ;o))))

Vojtek
06. 03. 2001
Dát tip
Ulítko pojeďĎĎDĎĎĎϡ!!!! já totiž taky budu potřebovat podpírat :-)

xpired
06. 03. 2001
Dát tip
Silly: Osobně to vidím na připojení se k ostatním pátečním třičtvrtěnajednovým prahojezdcům.

Silly
06. 03. 2001
Dát tip
xpired: já taky :-))

Falka
06. 03. 2001
Dát tip
Lampáři... blik :o)

Vojtek
06. 03. 2001
Dát tip
Falko, Lampáři... blink :o)

papouch
05. 03. 2001
Dát tip
Teda Falčííííí, Ty, ..._TY_ že by jsi byla schopna znečistit pohádkovou lesní tůňku ňákým syntetickým sajrajtem jenom qůli pár bublinám? Tak tomu teda echt odmítám věřit ... :-))

Merle
05. 03. 2001
Dát tip
já vezmu svoji katanu, a budu bránit tu lesní tůňku, proti zlovůli antiekologickým živlů :-)))

Vio
05. 03. 2001
Dát tip
Když se vše povede a šéfové budou mít dobrou náladu a f práci se nic nepos... tak přišupajdím 17:00 do Phy (jinak až 19:00 a to by bylo hroší éééé horší). Pak se děj vůle boží... Teda vy vůbec nemyslíte na chudáky ostraváky... taková dálka ;-)

xpired
05. 03. 2001
Dát tip
Silly: Možná bychom si mohli dát někde sraz (?). Docela rád bych nejel sám.

Janis
05. 03. 2001
Dát tip
Falší to by se Ti tak hodilo....ee už se těším miluju kouřový bublinky:-)

zirafka
05. 03. 2001
Dát tip
Falka: se zatajenym dechem moc bublin neudelas :)) uvazuju o to, ze se zucastnim, vypada to dobre :)

Merle
05. 03. 2001
Dát tip
Takže z Prahy jede v pátek jedinej solidní vlak, přímo do Sedlejovic a to 13:23 z Hlavního nádraží. Je to tam v 16:12, a asi by bylo dobrý, kdyby nás někdo vyzvedl... Pro skupinu Prahojezdců navrhuji sraz v 15:45 pod dolní cedulí odjezdů (pod schody v nádražní hale) tzn. tam co vždycky :-). číslo na mě 0607/285 414. Pokud tam někdo bude už dřívejc, můžem se domluvit... BTW: poslední slušný z Prahy jede v 17:29 přes Turnov do Liberce, pozdější zprahyjezdní budou mít asi problém... (nějaký automobilník?) osobně si radši beru dovču No koukám na busy z černého mostu skoro každou hodˇku do Liberce, kolem 1,5 hodiny v časy - 18:00, 18:40, 19:00, 20:00, 20:45, 22:15. Tedy se to nějak dovoze.

Mahoney
05. 03. 2001
Dát tip
merlíku, já bych to na tom hlaváku viděl spíš tak na 12:45 :-))

Vio
05. 03. 2001
Dát tip
Mohl by někdo kolem 19:00 vyzvednout 4 osoby v Liberci? Ehm... prosím ;-)

Falka
05. 03. 2001
Dát tip
žirafko, právě že jo... musíš být moc opatrná, při prudkém výdechu ti ze světa zbude jen pár mýdlových kapek... :o) Janis... no.. hodilo :o)

Vojtek
05. 03. 2001
Dát tip
Papouch..kytary vobě...ale hlavně tu akustiku... uděláme bigbýtovej vyrvál..........

Valkýra
05. 03. 2001
Dát tip
Pojedu - už jsem se uzdravila:-) A myslím, že málokdo uslyší můj odporný kašel znovu - již nekašlu - huráááááá

papouch
05. 03. 2001
Dát tip
kurňa čéče a naskládáme to do toho Forda Ferdy? Ferďas je vo kapku menčí, než Felda Trůdy... tři kytary, pět spacáků a pět báglů .. no potěš pic.. :-) Helelidikdojedetesemnou .. co si berete?

Falka
05. 03. 2001
Dát tip
Chceš to podrobně, papouchu? :o) Baťůžek, v něm troje ponožky, kartáček na zuby, tričko, pár knížek, blok, 7 tužek a propisek (z toho čtyři nepíšou, takže možná něco nechám doma), bavlnky, nějaký básničky, malinký nůžky, ještě menší hřebínek, sponky do vlasů, amulet proti bloudění mezi lidmi, spínací špendlík, kapesník, sem tam nějaký doklad, jablíčko, účtenku z knihkupectví, tygří mastičku a korálky... S sebou mimo baťůžek ještě spacáček, pončo, saronek, peříčka, zvoneček, rolničky, kupu úsměvů, zásobu sluníčka... A protože jsem děsně zapomnětlivá, tak z toho všeho určitě hodně věcí zapomenu doma a další spoustu z těch, co jsem teď zapomněla napsat, si s sebou vezmu :o))) Máš přehled? :o)

LILINKA
05. 03. 2001
Dát tip
No já bych snad taky chtěla přijeti. Nějak se snad doplazím, ale měla bych jednu organizační otázku. V jakém stavu si mohu sebou vzíti to jídlo???

hermit
05. 03. 2001
Dát tip
Mám podobný dotaz jako LILINKA: jak je to tam s jídlem, dá se tam někde najíst v hospodě, nebo je třeba přivézt si vlastní kosmickou stravu? Papouch: potvrzuji záměr přidat se u Jihlavy, budu mít jednu krosnu středních rozměrů, ale sám jsem tenkých rozměrů. Případně mohu jet ve výfuku, aspoň budu mít potom barevnější vidění. ;-)

ergo
05. 03. 2001
Dát tip
Nejbližší hospoda i krám je 3 KM daleko. Kdo byste vystupoval v Sedlejovicích, tak se dáte pěšinou dolu přes potok /Mohelka/ kolem starýho mlýna nahoru, libovolnou cestou. Dojdete na silnici po který projdete kolem kašny a půjdete dál napravo. Teď chvíli po rovince, asi po sto metrech je statek s vlčákem. Za stakem doleva a zas nahoru. Dojdete na křižovatku kde je už po pravé ruce oplocené návrší hasičské nádrže - koupaliště a u něj krychlová budova hasičárny. Převýšení cca 167,333 M od Mohelky

PetrViP
05. 03. 2001
Dát tip
děcka těším se na vás;-) zachovejte paniku Mah: předpokládám, že Merle nechtěl jet tím vláčkem v 13 hodin proto, že jede moc brzo:) KDYBY TO NAHODOU NEKDO PREHLIDL, TAK NADE MNOU ERGO NAPSAL POSTUP, JAK SI POCINAT V PRIPADE, ZE USPESNE DORAZITE DO SEDLEJOVIC NA NADRAZI:)))))

ergo
05. 03. 2001
Dát tip
Jo a kdo by náhodou chtel jet stopem, tak ať se nechá vyhodit deset km za Turnovem ve smeru na Lbc. třista metrů za prvním převíšením je nájezd ze Žďárku. Tam podejdete dálnici a pujdete kilometr dolu k nivě Mohelky a další výstup je obdobný s vlakovou zastávkou. Nebo se necháte vyhodit v Hodkovicích a zeptátese na cestu k S. do S. vejdete u statku s vlčákem a dátese doprava nahoru atd.

Vojtek
05. 03. 2001
Dát tip
Papouchu...beru kytaru a batoh....kytary nejni problém vzít před sebe dovnitř...dyžtak vezmeš jenom jednu.... v baťohu budu mít spacák a karimatku...ale jestli nebude místo tak si vemu jenom spacák... jídlo neberu...Možná si koupim něco na pití %%%%%.... beru si krabičku startek...ale kdyby se tam nevešly tak si je koupim jinde :-) třeba se tam vlezem... jo jak je to s alkoholem...mám si brát svůj nebo tam bude, nebo se bude abstinovat??? (brrrr!)

Falka
05. 03. 2001
Dát tip
Votíku, ty cigarety nechej klidně doma, ať se líp vlezem ;o))

Silly
05. 03. 2001
Dát tip
xpired: nevím, jak z Mariánek, ale z Prahy určitě sám nepojedeš :-) Já bych jela tím vlakem ve 13:23, už jen proto, že je to spěšňák (osobákem je to do Liberce kapku úmorné... brr, nedoporučuji) Ale ještě to nevím definitivně, záleží na Valkýře a Kafce :-) Dám Ti vědět, ju?

Lampář
05. 03. 2001
Dát tip
wufff....jídlo v tý hospodě ... pití zařídíme ... piwo ... :o) ale kdo chcete přivézt alkáč, tak .... my se nebráníme ... :o)

Vojtek
05. 03. 2001
Dát tip
Lampáři to jsem si oddechllllllllllll.. Falko no jo, to seš celá ty :-))))

Vojtek
05. 03. 2001
Dát tip
Lampář...pro takovejhle dav lidí musíte pořídit aspoň deset sudů...

Vojtek
05. 03. 2001
Dát tip
Takže v neděli je konec akce?????

Falka
05. 03. 2001
Dát tip
Lampáři... světlonoši... a jak s mlííčkem?!!

myrinda
04. 03. 2001
Dát tip
no tak ja asi taky...:-)

PetrViP
04. 03. 2001
Dát tip
já si beru paličky;-)

Zoltan
04. 03. 2001
Dát tip
Pro posádku mé létající ponorky hlásím odlet někdy odpoledne, dohodněte se, kdy a kde vás mám nabrat! Na palubě prosím nekouřit, nepít a NEDĚLAT virvál! :-) Nepřejte si vidět, co vám všechno provedu, až vás všechny uvidim!!!! HHUUUAAAA :-) Můžu si vzít bubínek?

Prokletí
04. 03. 2001
Dát tip
nemůžu, s konečnou platnosťou m. 8c(

PetrViP
04. 03. 2001
Dát tip
Zoltan: to si piš!!! ber co máš... já ti toho zejtra ještě povím:-)))) Prokl:((

Falka
04. 03. 2001
Dát tip
Myrindoooo :o))) to je fajn, těším... Prokletí, tůt tů tu tůůůů... to je nám líto...

Janis
04. 03. 2001
Dát tip
a mám si sebou vzít bublifuk nebo stříkací pistolku? !strašný dilema! už dva dny kvůli tomu nespím:-)))

kafka
04. 03. 2001
Dát tip
Janis!!!!! Hlavně kačenky! Mohl by tam bejt i rybník (rozumíš...v tom lese) nebo aspoň tůňka, tak ať máme co pouštět (a na draky je brzo). Pak bych tedy doporučila ještě nafukovací krůh nebo křidýlka ;-)) Já si nafouknu svoje ;-)))) Tak a teď vyčistit zuby a spát!!! P.S. sem s tipem k tomu!

Janis
04. 03. 2001
Dát tip
kafčíííí...ty mě zničíš..:-))))))))))))))) ale já mám jenom malej baťůžek(?) :-))))

Falka
04. 03. 2001
Dát tip
Janis, ten bublifuk určitě vezmi... miluju ten zázrak, kdy se z trochy vody a malého kolečka dá se zatajeným dechem vytvořit křehký barevný svět... Asi ti ho seberu... ;o)

Prokletí
04. 03. 2001
Dát tip
dětinky, on se nám přeložil seminář keramiku Raku, takže nemám čas, ale hlavně nemám jak se dopravit

papouch
03. 03. 2001
Dát tip
jóóóó takže. Z Brna Brníčka beru.: tOjik, Vojtek, papouch (fšimněte si, beru sám sebe :) z Olomolohelemouce přifrčííí Falčíí. U Džiglavy přibírám hermita. MM.: Sorrrrrrrýýýýýý ....... ňáxeto vyvrbilo navopak....... ale to si vyfackujem osobně, máš u mě paňáca ferneta, minimálně. Pro fšeckny zoučasněné této jízdy.: Nejede se Gertrůdou, ale Fredym. Neboli Ferdou. hermit.: ešli máš, pískni mi svoje mobilofounní numero. Ich habe 0603409464 Ic ól. Prozatím :-)

papouch
03. 03. 2001
Dát tip
hele....... mám si vzít ssebou kytaru akustiku (pádlo), nebo eletriku ( Ibanez custom LesPaul 1959) __?? Nebo vobě?

papouch
03. 03. 2001
Dát tip
.......aeště sem zapomněl........ Falčííííííííííííííííííííí, čeština/nečeština, vyrvál se skutečně píše, ... no.. snad..... co já pamatuju...... už od roku 1342 se píše vyrvál s tvrdým...... Ý ...... :-))))))) ......jen tak na okraj .. je bygbýt, bigbít, bigbýt, bygbt, nebo......?? a), b), c) i d) je správně :-))))) my muzikanti jsme howada :-))))))))) ... nebi mě...... Vojte, pomuóóóc :-)))))))))

Falka
03. 03. 2001
Dát tip
Papi: Bigbeat :o))) A virvál je měkkejš!!!

papouch
03. 03. 2001
Dát tip
huchň fňuchň bžhééé :-) bigbeat je Americky a to my nežeréééém :-)))))

papouch
03. 03. 2001
Dát tip
Noa voto právě de. Aby ten vyrvál byl tvrdey.

Víla
03. 03. 2001
Dát tip
no, asi to nevidim...:o/...ale co...budete-li se mit nadcherne Fy, potom ja too. 8o)

PetrViP
03. 03. 2001
Dát tip
pro samostatné šikuly: www.jizdnirady.cz PATEK Praha -) Sedlejovice (s přestupem) ---------------------------------------------------- Sp 1842 Praha, Hlavní Nádraží, odjezd: 13:23 Turnov, příjezd: 15:25 Os 5414 Turnov, odjezd:15:58 Sedlejovice, příjezd: 16:13 ----------------------------------------------------- Os 9508 Praha, Hlavní Nádr., odjezd: 15:07 Turnov, příjezd: 17:59 Os 5416 Turnov, odjezd: 18:16 Sedlejovice, příjezd: 18:31 ---------------------------------------------------- Sp 1844 Praha, Hl, Nádr, odjezd:17:29 Turnov, příjezd: 19:33 Os 5418 Turnov, odjzed: 22:20 Sedlejovice. příjezd 22:35 (jsem zvedavej, kdo by přijede tímhle spojem, ehm;-) SOBOTA Praha -) Sedlejovice (s přestupem) ---------------------------------------------- Os 9502 Praha, Kbely, odjezd: 9:02 Turnov, příjezd: 11:53 Os 5426 Turnov, odjezd: 12:06 Sedlejovice, příjezd: 12:20 ---------------------------------------------- Os 9504 Praha, Hlavní Nádr., odjezd: 11:28 Turnov, příjezd: 14:33 Os 5412 Turnov, odjezd: 14:58 Sedlejovice, příjezd: 15:17 ---------------------------------------------------- Os 9506 Praha, Hl. Nádr., odjezd: 13:39 Turnov, příjezd: 16:44 Os 5416 Turnov, odjezd: 18:16 Sedlejovice, příjezd:18:31 --------------------------------------------------- Os 9508 Praha, Hl. Nádr., odjezd: 15:07 Turnov, příjezd: 17:59 Os 5416 Turnov, odjezd: 18:16 Sedlejovice, příjezd: 18:31

PetrViP
03. 03. 2001
Dát tip
raději si ještě pro kontrolu vlakový spoj ověřte;-)

Lampář
03. 03. 2001
Dát tip
Papouchůůů.... ber elektriku :o))))) ! .... anebo klidně obě ...

kafka
02. 03. 2001
Dát tip
90% !!!!!!!!!!!

AZALIN
02. 03. 2001
Dát tip
A jééje.. koukám, že se z toho stává hromadná akce.. Azalin nejede.. sorry..

Janis
02. 03. 2001
Dát tip
100%!!!!!!!!!!! (to je ta krásně se zvyšující tendence) :)))))))) (téda doufám)

Silly
02. 03. 2001
Dát tip
110%!!!!!!!!!!!!!! jsou nějaké tresty za nedodržení.....?? :-)))))))

Janis
02. 03. 2001
Dát tip
silly....já jsem si myslela že jsem nejvíc:-( tak zase nic..dobře..půjdu se uklidit :)))))))))

Lampář
02. 03. 2001
Dát tip
chááááááááá !!!!! jo a kontakt na případný odvoz z LBC busstation a vůbec navigace do Sedlejovic 0607/159 432

Poetica
02. 03. 2001
Dát tip
Vy se tady fšichni znáte - je to nějak uzavřená akcička? Jestli ne,tak kolik tam tak bude lidí??? Fenks fór help. Jarda

PetrViP
02. 03. 2001
Dát tip
na stránce www.jizdnirady.cz jsem našel tyto údaje o spoji Praha - Liberec (a obráceně:) PATEK Praha -) Liberec, autobusové nádr. (výber toho podstatného) Černý Most, autobusové nádraží, odjezd 14:00, 15:00, 15:30, 17:45, 18:40 Florenc, autobus, nádr., odjezd 16:00 SOBOTA Praha -) Liberec, autobus. nádr. Forenc, autob. nádr., odjezd 9:40 Černý Most, autob. nádr., odjezd 14:00, 15:30, 18:40 Liberec, autobus. nádr. -) Praha (ČM, Florenc) (pro ty, kteří by nevydrželi:) odjezd 12:00, 12:30, 13:00, 18:35 NEDELE Liberec, aut. nádr. -) Praha (ČM, Florenc) odjezd 9:30, 12:30, 13:00, 18:35, 20:05 (pro ty nej opozdilce:)

PetrViP
02. 03. 2001
Dát tip
bylo by vhodné, vy kteří pojedete tímto spojem, abyste se domluvili a jeli společně, aby vás mohl Lampář jednorázově vyzvednout:)

Falka
01. 03. 2001
Dát tip
papí :o)) Vojtku, papoušek si dělal srandu, ale ty asi dostaneš taky jeden vÍtisk ;o) Papí... nebo nedělal...???

hermit
01. 03. 2001
Dát tip
Není vyloučeno, že se taky dostanu. Nepojede čirou náhodou někdo tím směrem po dálnici na Prahu kolem Jihlavy v pátek kolem 16. hodiny??

Vio
01. 03. 2001
Dát tip
Hermite, papouch jede z Brna! Sakra, Tebe bych rád poznal! Já tam snad fakt budu muset jet ;-)

hermit
01. 03. 2001
Dát tip
Vio: až mě poznáš, budeš litovat toho, cos teď napsal... ;-))))

papouch
01. 03. 2001
Dát tip
hermit, Falka, AZALIN.: vše závisí na tom, jak se domluvíme. Jistí v autě jsou.: tOjik, Vojtek, já. Čili jsou volný ještě 2 místa. Myslel jsem, že Falčí bude chtít jet z Olomouce vláčkem do Brna a z Brna se mnou autem, ale nepotvrdila mi to, telefon má vypnutej a na zprávy nereaguje :-(( Dále se ozval AZALIN, že by teda jel, ale už nenapsal, jestli pojede sám, nebo pojedou dva a na výzvy o upřesnění nereaguje :-((( Takže vše je zatím ve vzduchu .. Falčíí, AZI, ozvěte se !!!!!!!!!!!

Falka
01. 03. 2001
Dát tip
Jsem ozvaná a potvrzená... Sojka doháněla spánkový dluh a já vlastně taky ;o) Ale jedu a těšíím :o))

MM
01. 03. 2001
Dát tip
a co já papouchu :) já se ozval dřív ;) (a byl odmítnut)

Silly
01. 03. 2001
Dát tip
Valkýrko, pojééď (a ukrákej kafku :-)) xpired: jestli se vyzdraví Valkýrka, tak asi pojedeme z Prahy :-)

ruby
01. 03. 2001
Dát tip
vipi i lampy vim ze jsem takrka slibila. nicmene mam oslavu mych osmnactin a bylo by asi trapny kdybych tam chybela.

Lampář
01. 03. 2001
Dát tip
:o) ... týýýýývoletobudeakcejakokráva

PetrViP
01. 03. 2001
Dát tip
ruby: osvalu oficiální odlož a pojeď s náma ne osvalu neoficiální:)))

Bříza
01. 03. 2001
Dát tip
80% !!!!!

Falka
28. 02. 2001
Dát tip
Jůůůů - on tam bude bráááška :o))) Jasně, že jedu... Těšššíííím :o))))))))) ALe musíte mi vzít sestřičku Vopici!!!

Šílená
28. 02. 2001
Dát tip
:o)!

Vojtek
28. 02. 2001
Dát tip
Papouch: jedůůůůůůůůůůůůůůůůůů (jestli máš ještě místo)

Valkýra
28. 02. 2001
Dát tip
Kdyby jela kafka, tak taky pojedu - tedy pokud budu vyzdravená:-)))

Merle
28. 02. 2001
Dát tip
vydím to kladně... ne že bych uměl dělat nějakej vyrvál (harmonický), ale rád nějakej poslechnu...

MM
28. 02. 2001
Dát tip
tak nakonec... že by přeci jen ano??

MM
28. 02. 2001
Dát tip
z toho plyne.... papouchu?? když tak :)))

xpired
28. 02. 2001
Dát tip
Bude nějaký skupinový odjezd z Prahy?

Falka
28. 02. 2001
Dát tip
Bráško, já ti snad seženu osobní výtisk vyjmenovaných slov... když to vYdíš tak kladně... a bez vYrválu... ;o))

ergo
28. 02. 2001
Dát tip
zdravim, doufam ze se vam tam bude libit, je to kraj dvorakovi inspirace k rusalce, romantismus jako krava, kazdy rano se udoli zahaluje do prizemni mlhy, na vrchu kopce hasicarna socialistickeho realismu,

papouch
28. 02. 2001
Dát tip
Falčíí, Merlík to napsal správně, bigbýtovej vyrvál není z německého wirrwahr, ale od slova vyrvat (mozek z hlavy :-)) MM čéče už mám asi plno: tOjik, Vojtek, Falka, Azalin, já. .. soráč

Vojtek
28. 02. 2001
Dát tip
Falko: vyrvál se píše vyrvál co svět světem stojí...

papouch
27. 02. 2001
Dát tip
ViP.: já vim, mám to fkalendáři, ale dlouho se pak votym nemluvilo .. a pro mě zvědět potvrzení 1+ dní předem je pozdě ..... Tata má narozeniny, ... pokusím se to nějak ukecat a přesunout

Prokletí
27. 02. 2001
Dát tip
víme svoje 8c) m.

PetrViP
27. 02. 2001
Dát tip
jů, Prokletíku, tak tedy jedeš?:)) pap: co se dá dělat, holt rodina...

Prokletí
27. 02. 2001
Dát tip
no Pývý, snad ty věci né? jen nevím jak ta doprava m.

papouch
27. 02. 2001
Dát tip
JEDÚÚÚÚ a se mnou přijede tOjik a ještě mám v autínku Gertrudě 3 místa z Brna volný ... HLASTE SE na 0603409464 Vojtek.: beru Tě... ? Falčí.. ? jedeš?

Janis
26. 02. 2001
Dát tip
Jůůůůůů Lampííííí co mi to jenom říkááááá:) a vůbec budu mít problém přemluvit toho pejsánka...(to víš tolik písmáků..já ho znám..no vlastně neznám):)))) Těšíš...?Já moooooooc:) (Falčíííí......jestli téda jako pojedeš ..budu Tě wotrawovat svýma mlíkoidníma cigaretama:))))))) ale pak Ti zacinkám rolničkou a uteču do lesa...bereš? :)))

Vio
26. 02. 2001
Dát tip
Tak a je to tady... já ještě nevíííííím :-/ Ale chtěl bych chtěl... když už jsem dal do placu ty svoje malůfky... Petře, má je víš kdo ;-) Ale nezáleží to tak zcela jenom na mně... takže uvidíme, řekl slepý ;-)

Mahoney
26. 02. 2001
Dát tip
jůůůůůůů :-))

Vojtek
26. 02. 2001
Dát tip
Ach jo ... hlásím nepříjezd..:-(

kafka
26. 02. 2001
Dát tip
Moc ráda bych moc...!!! Uslyšíme, řekl hluchý ;-))

Falka
26. 02. 2001
Dát tip
Janisko... mlíkoidní cigarety??? Co to je??? Víš co, uděláme to jinak... Ty přestaneš podpalovat ty smradlavý kytky, jak to krásně nazývá jester (a nebo Stevenson?), a já tě naučím bumbat mlíčko, ju? a rolničkou zacinkáme obě a do lesa můžeme stejně... ;o) Kafčičko... :o))

Vojtek
26. 02. 2001
Dát tip
Falka: Janis nedej se????

Janis
26. 02. 2001
Dát tip
Téda Falčííí..ty neznáš mlíkoidní cigarety...:)) (za devaterýma horama a devaterýma řekama metafor a devaterýma písmenkama www....dělo asi tohle.... nééé...jeden můj kamarád se mne pokoušel odnaučit kouřit...tak mi cigarety namáčel do mlíka..chutnaly dost odporně...ale bohužel(bohudík)to nepomohlo a tak si dál ničím své nedokonalé zdraví...:) mimochodem.....už jsem to omezila na krabičku denně:)))))

papouch
26. 02. 2001
Dát tip
........kruci :(

PetrViP
26. 02. 2001
Dát tip
čéče papouchu a ti to říkal jako prvnímu... pro upřesnění: zatím máme přislíbeno výtvarno od Šíly, Via a něco mi říkal Prokletí... kapely jsou folk (Půlkočky), folk rock (Rychlej konec, Mimo) a rock (New Kids) nebo tak nějak to je, he:))

AZALIN
26. 02. 2001
Dát tip
Mmmmmmmmmm..... je to doooost daleko..... mmmmmm....

PetrViP
25. 02. 2001
Dát tip
já jedu se Zoltanem z Prahy, asi se najde místo...

PetrViP
25. 02. 2001
Dát tip
do zpráv...

Falka
25. 02. 2001
Dát tip
Takže koukám, že ses neztratil, světlonoši... :o) No, snad mi to vyjde... :o))) Těšííím... :o)

Lampář
25. 02. 2001
Dát tip
Falčíííí, jen utek do hor :o)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru