Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Osud Míru

16. 02. 2006
1
0
1261
Autor
Geont_Serigo

Upálili mne ve víru boje a chtíče jak po moci, tak po slávě. Prošel jsem Očistcem a znovu se zrodil, ale mnoho let žil bez Vědění. Vědění mi mělo pomoci v boji s těmi, kteří ho neměli. Nenašel jsem ho. Znovu jsem byl zabit. Stejný důvod a stejný způsob smrti. Očistec mne přivítal zpět, ale tentokrát jsem z něho nechtěl odejít. Hledal jsem odpověď. Na co? Jak získat Vědění. Nenašel jsem ho v Očistci a tak jsem se opět zrodil. Hledal jsem něco a až když jsem to našel, tak jsem si teprve plně uvědomil, co jsem zač. Našel jsem Vědění a vlastní minulost. Ubránil jsem se útoku těch, co mě zabili předtím a zůstal tak až dodnes, avšak stále mohu být zničen lidmi bez Vědění, kteří nadále zůstávají mezi námi. A mé jméno? Říkejte mi třeba Mír.
Rabb
01. 06. 2006
Dát tip
docela zajímavé.. ale změnil bych název.. prozrazuje příliš mnoho..

Diotima
28. 03. 2006
Dát tip
lidí bez Vědění je většina :-) ale pro začátek to není špatný, tip

možná jsem se špatně vyjádřil, ale tohle vyplinulo z mého zamyšlení nad situací ve světě

co je na tom k zamyšlení? .-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru