Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pocit II.

16. 02. 2006
1
0
894
Autor
Abik

Opět jen Té jediné

Pluju městem jako už tolikrát, snažím se nevnímat skutečnost a pomíjím ten fakt. Snad je to tak lepší, vážně netuším. Celé město zasáhla obleva a já se brouzdám v mokrém sněhu, který plave ve vodě. Pocit sevření a slabost jsou stále v mých stopách. Přetvářka mě opustila a již se nedá skrýt to soužení. Ta bolest a to prázdno v mém srdci a duši když už nejsi mou. Tak moc mi chybí tvůj úsměv, tvá tvař a tvůj dotek.
Najednou mi dopadla vločka na ret. Jako by mě chtěla políbit a však já prahnu jen po jednom polibku. Toužím dnem i nocí, aby tvé rty zas spočinuly na mých. Polibek vločky je tak chladný a hned se ztrácí. Ten tvůj tak hřál. Dokázal ještě dlouho zůstat a já si ho nesla sebou, když ty jsi mířila jinam. Nedokážu to vysvětlit a jen stěží popsat...
Chybíš mi má Drahá, má milovaná a obdivovaná...
Vrať se zpět prosím, vrať se do mé náruče...
Pohlaď opět mou tvář ...
Polib mé rty ...
Pojďme žít, tak jako dřív ...
karmen
05. 04. 2006
Dát tip
Lépe bych to nepopsala....někdy nejde se vrátit,ikdyž by si to druhý velice přál:-(....T*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru