Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Starcův černý kabát

17. 02. 2006
0
0
1260
Autor
Dante

Dante: Budeme psát v pátek. Já hlasuju pro pátek.

Honza: Ty odporný, opoziční rebele!(zalyká se ve stařecké agónii hněvu) 

Helena Dlouhá: Já z tebe udělám mastnej flek.

Mgr. Dilhofová: Tak tedy pátek. Už jste si ho sami zvolili, já už s tím nic nenadělám. Ještě bych chtěla zmínit dva významné nakladatele druhé poloviny devatenáctého století. Také  ve své době prosadily dnes už asi zastaralé edice. Byli to Jan Jakub Hrábě a Květoslav Brzlík. Známější z oněch dvou pánů byl přece jenom Jan Jakub Hrábě a ten měl ještě se svým bratrem Kryšpínem edici Naučná četba školsky obecná....

Honza: Ty zhoubo světa, ty, ty...(lapá po dechu) odporné pubertální stvoření...

Martin:--------

Mgr. Dilhofová: ...tak, ještě stihneme do zvonění probrat jednoho významného představitele, jímž byl Bedřich Alois Svačina...

Z dálky: góóól

Z okna prof. Bilíkové: Gööööl

Dante: Sakra. Zase jsme prošvihli hokej.

Honza: (zamračí se, načež se Dante začne dávit smíchy) Ondřeji, kdyby jsi nebyl silnější a rychlejší než já, nadělal bych z tebe...

Helena Dlouhá: Mastnej flek! A jeslti se přihlásíš na tu básničku, tak pfísahám, že ho z tebe nadělám dfív, než fekneš svec!

Dante: To radši skočím z okna. Někdo ho otevřete.

Honza: Co bych neudělal pro kamaráda. 


Dante
17. 02. 2006
Dát tip
honem sem napište kritiky

jaza
17. 02. 2006
Dát tip
to je velice vyšší dimenze(možná se to píše jinak)

jo, u nás je to podobný :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru