Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Básnické střevo

17. 02. 2006
1
0
1088
Autor
Noyjl

\"Ať každý vidí, za co se stydí, jen tak se stydět přestane.\" T.R.Noyjl

Básnické střevo

Mě básnické střevo neškrtí, mě to střevo prasklo, a z něj se vyhrnuly v zaplavu střevní chřipky všechny sračky, které popisují vše, co mé protlačené břicho skrz mou mozkovou scvrklinu pochytilo ve formě frekvencí, jež vysílají všechny ty živé anténky malých lidských rádiovysílačů a tak tvoří tento svět, propadající se ve svých prohnitých místech směrem ke svému nicotnému jádru, které už dávno vyprahlo stejně tak, jako můj žaludek, který je nenasycen spokojeností těchto vibrací, a k tomu je překyselen přebytkem trávicích šťáv, jež vznikají důsledkem lidské diety společenských  vztahu, vznikající na základě našich činu. A kde se pominula dieta, kterou jsem si sám předepsal už při vzniku světa a při propuštění z edemu, kdy Eva mi dala kousnout zakázaného ovoce, a to způsobilo, že se mi spustila ta střevní chřipka a střevo neuneslo záplavy toho všeho co vzniklo a proto prasklo ?


Dead_Ed
18. 02. 2006
Dát tip
k snídani je to dobré -*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru