Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chlupate rano

27. 02. 2001
4
0
1782
Autor
jester

ja vim, ze je to nevyvazene..)))

Chlupatá rána Jsou dny tak šedé jak zimní rána, nekonečná, nedodělána, neutěšená k uzoufání kdy něco, nějak, něčím brání vzbudit se do nich, studí jak led jen oči zas zavřít a nevidět.. to nic, které je kolem tebe to prázdno které prázdně zebe to které ze všech koutu čiší…. Jed ke snidani v plné čiši by byl k nim řešení tak snadné… Tak, to když na mně někdy padne.. mám na to jednu medicinu. je chlupatá a mám s ni psinu.. a hned po ránu co snad bolí já zapískám a moje Dolly nejen z tváře mi chmury slíže.. je chytřejší než my a vi že.. jak ona, svět má býti psina.. že život smutkem nezačíná.. a pak že pes je jenom zvíře….. ..
Stevenson
31. 01. 2002
Dát tip
kdyz mas rad toho sveho, tak si precti treba tohle take.

pino15
31. 01. 2002
Dát tip
krásný, povím o tom tomu mýmu :o)))))

Sala
03. 03. 2001
Dát tip
podrbej ji za mýma ouškama :-)))))))) ale napřed se (psiny:) dovol :-)))

Mea
28. 02. 2001
Dát tip
Je to uplne vyborny. Jedna z nejlepsich co sem kdy cet.

Falka
28. 02. 2001
Dát tip
Školááá....? Když já bych si radši přece jenom hrála s chlupatou příšerkou... ;o)

clovrdik
27. 02. 2001
Dát tip
hehehe, když jsem četl ten název, tak jsem si představil kdo ví co :-)) a ono zatím pes :-)))

Falka
27. 02. 2001
Dát tip
Jůůů... jsi pokladnička, kam si chodím pro rady a pro úsměvy... :o) A dneska jsem asi byla moooc hodná, že jsem dostala obojí :o))) Ťap!*

per_zay
27. 02. 2001
Dát tip
:-))

Merle
27. 02. 2001
Dát tip
zpytečně toprý :-))))) jojojo, a co na to náš obranář Kimbell? HAFHAFpoďsihrátHAF

ulita
27. 02. 2001
Dát tip
podrbej ji za mne za ouškama...

Albireo
27. 02. 2001
Dát tip
Opravdu hezké, jako ta naše chlupatá příšera.

jester
27. 02. 2001
Dát tip
)))) to bude tim encouragmentem.. od hodne holcicky..(ale.. co skola??

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru