Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sněží

20. 02. 2006
1
0
1556

 

 

 

Sněží, navzdory krákání vran, sněží

a já sněžím také, jsem jedna z těch vloček,

padám z hrozné výšky, zdá se, že tančím,

ale já mám jenom závrať a točí se mi hlava,

navzdory krákání havranů padám stále stejnou rychlostí,

baví mě vrážet do ostatních, jsou tak měkcí

a navzdory krákání krkavců dopadám lehce,

tak lehce, že to ani nezabolelo,

ty černé potvory krouží všude kolem,

ale na mě nemůžou,

protože se mi stále sladce točí hlava.

 

 

 

 

 

 

 

 

…asi bych měl vypnout ty Radiohead…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Che_(ops)
20. 02. 2006
Dát tip
Názory čtenářů: 05.12.2005 Lucynka7 :). takovy nenarocny a mily. Dokonce me to trochu vtahlo a predstavila jsem si,ze taky pomalinku letim :). Pekny. Tipik 05.12.2005 Nicollette to si napsal ty?? neskutečný rozdíl od předešlých... 05.12.2005 Che_(ops) [Redaktor] [Výběr] To jsou jenom takovy asociace... :-)) si me predstav - vratim se odpoledne na kolej a nikdo tam neni. Pustim si RH a vidim, ze venku huste snezi. Tak otevru dokoran vsechny okna...snezi do vnitr, RH rvou na plny pecky a ja se tocim a vravoram. Do toho venku krouzej a krakaj vrany ...... No umis si to predstavit ne? :-) Tady je vysledek :-)) 05.12.2005 Nicollette no to víš že dokážu, u nás tak bylo v sobotu to chce nechat uležet :-)) ale hezké že ses podělil .-) 05.12.2005 Che_(ops) [Redaktor] [Výběr] Na ulezeni kaslu, tohle je "Jen tak pro radost" to se snad muzu vyblbnout, ne? :-))) Ale kdyz sem se to pak pokousel analyzovat, tak mi prislo, ze se to zase tak nelisi od tech veci pred tim.... P.S.: Zakladat si novej nick jenom proto, ze pisu i hlouposti, nehodlam (jako nekteri nejmenovani) .-) :-)))) (to nebylo o pozovi, ten pise jenom hlouposti - a to pod vsema nickama, bez rozdilu :-))) ) 05.12.2005 Nicollette ok, kvituji to .o)) 05.12.2005 ikit_claw heeeej, proč musí půlka písmáka poslouchat Radiohead? :)) máš tip, tohle se mi moc líbilo i na vzdory tomu že mi právě uši drtí emohardcore :) nicollette: hnechávat věci uležet je teda dle mého pěkná kravina. Lepší ať to jde ven a pak už to netlačí uvnitř, ne? Je blbý když pak okolo tebe¨chodí dvacet lidí v depresi co jsou plní "uleželých" věcí :) 05.12.2005 pozorovatel provokatére:))) báseň je krásná, ale ještě jsem ji nečetl 05.12.2005 Che_(ops) [Redaktor] [Výběr] ikit_claw: asi ze jsou dobry... :-)) diky... pozorovatel: :-)) 05.12.2005 penelope Moc a moc hezká 05.12.2005 vesuvanka [Redaktor] [Výběr] je moc hezká a havranovité mám ráda :-))) TIP 05.12.2005 Che_(ops) [Redaktor] [Výběr] Diky! :-)) 05.12.2005 hai_mal [Redaktor] [Výběr] jo, taky se mi točí..........a přece se točí.........* :-) 05.12.2005 G_B_Show [Redaktor] [Výběr] baví mě vrážet do ostatních, jsou tak měkcí.. :-))* 09.12.2005 Korovjev bre, lehke, ujde 09.01.2006 jaza tak ty nevypínej... tohle je dobře pošetile naspané! prostě vločka-žádný sraní-tak to má bejt u sněhu!)))* 09.01.2006 Che_(ops) [Redaktor] [Výběr] Diky! :-)

jaza
20. 02. 2006
Dát tip
yes...to už sem řekl...joo pablo honey!)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru