Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pojezd

20. 02. 2006
2
0
1938

 

 

 

 

stará pravda-

člověk si přijde sám hlavně mezi lidma

z těch hloupejch keců o ničem

se mi dělá nanic

občas mám strach, že ty hlasy jsou v mý hlavě

a tak si zkoušim zacpat uši

nevím jestli je lepší mít barevný hadry

a všemu se sladce -kúl- usmívat

bejt ízygouing - samá srandička

nebo stát celej v černym, ve stínu

kruhy pod očima, zamyšleně; v krytu

a koukat z něj do zrcadla

na černej holej strom

na kterej neustále prší

ten déšť smývá barvy všech těch ízy úsměvů

a odnáší je zpátky do kanálu...

jednou jsem slyšel od Pabla něco o arše

ale mě bude stačit vlak

zvuk vlaku bude vždycky znamenat cestu

ať už sedíš v něm,

nebo ležíš na kolejích

 

 

 

 

 

 

 

 

 

__________________________________________

pozn. pro neruštináře - pojezd (поезд) je rusky vlak


Che_(ops)
20. 02. 2006
Dát tip
Názory čtenářů: 07.12.2005 jenyk [Redaktor] [Výběr] ...dal bych na ten zvuk vlaku a na kúúúúúúl se vysral, jinak iuž dlpouho tady nebyl takobvej myšlenkovej, hnací, vodovod, mě to baví.... 07.12.2005 stenos Trochu Mechanickej pomeranč,ale jinak moc dobrý čtení. 07.12.2005 G_B_Show [Redaktor] [Výběr] zvuk vlaku bude vždycky znamenat cestu ať už sedíš v něm, nebo ležíš na kolejích semizdá, že v těhlech řádcích něco je... :-)* 07.12.2005 Bernies Helejt se, ja mam taky hlasy - jeden sopran pro starsi vobyvatele, jeden alt pro dobyvatele -mala domu, a jeden nosnej kontrabas - by se dobyvatele nestali vobyvateli...Pro vlaky a jiny pojezdy mam sentiment a pro Annu Kareninu hrobku ve svem srci - tu -diz - vleze pod stolem s zidli pres hrud davam ti T*** 07.12.2005 Nicollette nebo stát celej v černym je lepší je lepší lepší * 07.12.2005 Che_(ops) [Redaktor] [Výběr] Kuju! :-) 07.12.2005 ceder_john jo, hlavně tam uprostřed.. 07.12.2005 hai_mal [Redaktor] [Výběr] moc* 12.12.2005 Korovjev mne se to teda taky moc libi, je to ode me na TIP:o)) to me skoro ponizuje, uz i Michal je ted lepsi basnickar nez ja, takze ja to asi balim jinak mam neco k tematu: Vis ty co znamena frikulín? clovek, co je free a cool:o) 12.12.2005 Che_(ops) [Redaktor] [Výběr] :-))))) frikulin? :-)))))) Diky. 12.12.2005 Korovjev to mi rikala Anicka:o) 12.12.2005 Che_(ops) [Redaktor] [Výběr] Moudra to zena... :-) Cau, ja musim balit... Mej se. 16.12.2005 Che_(ops) [Redaktor] [Výběr] avi :-) 16.12.2005 Pablo_honey lahůdka!!!!!! 16.12.2005 Che_(ops) [Redaktor] [Výběr] Diky! :-) 17.12.2005 Spring s těma vlakama hlavně opatrně :) * 17.12.2005 pozorovatel ty takhle vážně mluvíš? 17.12.2005 Che_(ops) [Redaktor] [Výběr] Diky! :-) pozorovatel: Hmmm...jo? Nekdy... Proc se ptas? :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru