Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

_insomniac

20. 02. 2006
4
0
1725

 

 

mně už se vlastně ani nechce spát

- bejvávalo -

to jsem chtěl spát přímo zuřivě

tikot hodin bušil do spánků

a když vynechal

běhal mi mráz po zádech


oči už nepálí

stíny je zchladily

vznáším se, plynu prostorem

- nevnímám -

jen tramvaje mě děsí stále víc

a v naprostém tichu

se slyším drmolit

- šeptat -

pára jde od pusy

světlo bolí, tak čtu

v prázdnejch stránkách

ale občas mi vypadne záložka

- ztratím sebe -

a až se sejdou všechny ty stíny

co se mihly

a já se nestačil otočit

tak mě nech jít ven

půjdu se projít

(po hraně)

 

 

 

 

 

 

 


martinez
11. 10. 2006
Dát tip
RH poslouchám moc ráda a tohle se mi moc líbí *

leenai
07. 03. 2006
Dát tip
záložky, tramvaje a stíny... umí * Dali: dík

Jeheheman
06. 03. 2006
Dát tip
* avi

Che_(ops)
20. 02. 2006
Dát tip
Názory čtenářů: 15.12.2005 _maX_ nejlepčí je to na dně toho útvaru 15.12.2005 Presbyter Subjektivně tak nějak nějak líbí nelíbí, ale špatné to není, závěr se povedl. 15.12.2005 jenyk [Redaktor] [Výběr] ..mne se libi, i kdyz trpim nespavostzi, a poak vyvadim kraviny...a libi se kji moc!!!!!! 15.12.2005 jenyk [Redaktor] [Výběr] ....poi hrane --------------super!!!.............))))) 15.12.2005 G_B_Show [Redaktor] [Výběr] to s tou záložkou mě dostalo, dost bych taky škrtl, ale nevidim za ty věty tolik jako ty, takže spíš jen pro efekt...:-) ale pocit jsi vystihl (nebude to tim, že je poslouchám taky??) 15.12.2005 Maxima_Gali ... 15.12.2005 hvězdář líbí 15.12.2005 Che_(ops) [Redaktor] [Výběr] Diky!! :-) G_B_Show: Co bys treba skrtl?...to vysvetlovani bude sranda :-)) Jo, je tam asi atmosfera RH, ale...ne umyslne :-). 15.12.2005 G_B_Show [Redaktor] [Výběr] všechny ty berličky, aby na sebe věty navazovaly - použít jakoby větší heslovitost jeden kraťounkej příklad -jde mi pára od pusy zmenit na -pára od pusy myslim, že to je právě ono oddělení básně od prózy ohlodat jí od zbytečností až na kost :-) někde to máš a někde ne ale je samozřejmě na tobě co ti vyhovuje. 15.12.2005 Che_(ops) [Redaktor] [Výběr] Hmmm - to je dobrej napad, diky! :-) Ale nekde se to hodi - zni to nalehavejs 15.12.2005 jenyk [Redaktor] [Výběr] mne , teda pro mne tady, nevim, ale rad.h jen vzudalene jaksi.... 17.12.2005 Korovjev je to dobre, akorat v 1. versi mas chybu, musi tam byt mně. no a tohle je nesmysl: a až se sejdou všechny ty stíny co se mihly a já se nestačil otočit tak mě nech jít ven půjdu se projít (po hraně) az se sejdou, tak co? tak mě nech jít ven? to je blost:o) zni to necesky. mel by tam bejt nejakej ,,prubehovej" tvar slovesa. az neco, budu skakat, plavat, jasat, pujdu domu a tak. nebos to myslel az se sejdou, pujdu se projit? potom bys to mel ale nejak doresit:o) je to nejasny. mozna prohodit ty verse? nevim jinak bat se tramvaje a nechat si neco busit do spanku je neuveritelny postmoderni klise. radis se tim k ostatnim mistnim ,,basnikum". mam pocit, ze kazdej, kdo je tak nejak do 40 let star, a nekdy neco napsal, se boji tramvajky. je to postmoderni a je to blé. at z tebe neni frikulín hezky si zduraznil to nahrane, je to takova dekadentni poloha, hlavacek to takhle taky delal,, pointa pak hezky vyplave. ale on ji zamerne daval jinam, ne nakonec. to ale my amateri nejak neumime no a stou zalozkou...to je teda majstrštich nejvetsiho kalibru, jestli jsem to pochopil spravne...akorats nemusel rikat tak naplno ,,,ztratim sebe", to uz rika ta vypadla zalozka, jestli tomu rozumim. nechal bych tam tenhle vers, ale nejak bych ho odduraznil, aby tak nevynikal, aby spis odplouval... dal bych tam treba ,,a ja se sklouznu" nebo neco min jasnyho, jinak teda pochval, no...Musae pracuje dobre, to jako ze jako ---a jo!:o) co teda dneska, zavolej m pak na mob 17.12.2005 Che_(ops) [Redaktor] [Výběr] Ja myslim, ze ten konec je cesky naprosto spravne: "Je to neco jako az prijdu, kat zapnu televizi" Akorat je do toho vlozena veta privlastkova...ale hadat se nebudu - tohle nenizrovna muje nesilnejsi stranka... :-) Ja jsem si vedom toho, ze je to nejasny, ale zaroven kazdej moc dobre vi, o cem sem luvi... Neni to tak? :-) To o tech tramvajich...to nevim, jestli je to postmoderni...klise...ja to prosate tak prozivam - zacinam nesnaset tramvaje - hlavne ty Brnensky...je to tam nejak neprijemny, brnaci asi nejak smrdej nebo co... Dokonce sem uz prestal jezdit ze skoly tramvaji - radsi du 45 minut pesky... Jenom do skoly jezdit musim, to bych se nevyspal... To "- ztratím sebe -" se mi tam nejak hodilo - do melodie nebo co.... Diky! :-) No, nejak to domluvime, ale ja nejak ani nevim kam jit....a pujde i adam... 17.12.2005 Spring projít se po hraně - to není zase tak špatnej nápad :) no ale je to takový asi hodně smutný, možná trochu naštvaný .... a líbí se mi to, i s tim nadpisem * 17.12.2005 Che_(ops) [Redaktor] [Výběr] Diky :-) Rekneme nevyspaly :-) 08.01.2006 mortecino moc dobrá věc* 08.01.2006 Che_(ops) [Redaktor] [Výběr] diky! 09.01.2006 Print [Redaktor] [Výběr] Mně taky* 09.01.2006 Che_(ops) [Redaktor] [Výběr] Diky!

Toscana
20. 02. 2006
Dát tip
áááách - a zbytek tu už napsali jiní - tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru