Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

z_hladu.doc

20. 02. 2006
0
0
857

?pri cekani az zesili trubky v narodni hymne?

 

 

 

masovy hroby

zaprasenej bobkovej list

ostry slunce skrze zaluzie

od snehu

bila nesnese pohled

ruda vlna

kdy uz se vsakne ta krev?

 

skrcenej tres

rany ze vsech stran

i z tylu

laska nebo bestie - selma

rano

hledam osmnactku na cele

prestat kopat nas hrob

masovy hroby

kominy

masovy hroby

aspon kdyby to Světlo nebylo tak ostry

podivat se do nej

vzhuru

ruce vzhuru

masovy hroby

z hladu

uvnitr_

 

 

 

 


Che_(ops)
20. 02. 2006
Dát tip
Názory čtenářů: 09.01.2006 jaza zaprasenej bobkovej list - tohle je dobrý! a vůbec sou tam samý zajímavý obraty a hříčky... jen těch masovejch hrobů je tam poměrně masa))) ale aspoň to znervózňuje tu situaci))) pro mě tip* jako celek by to však chtělo ještě trochu poslepovat, materiál je kvalitní... Teď ty-na střídačku))) 09.01.2006 G_B_Show [Redaktor] [Výběr] to už opakuješ mockrát.. ty masový hroby pár dobrejch okamžiků, ale minulá se mi líbila víc rano hledam osmnactku na cele tohle se mi líbilo, ale asis to myslel trochu jinak :-) a tohle dobrý: zaprasenej bobkovej list ostry slunce skrze zaluzie od snehu bila nesnese pohled ale piš s interpunkcí pls pokud můžeš, aspoň kvůli mně :-) 09.01.2006 Che_(ops) [Redaktor] [Výběr] jaza: Diky, jdu na to... :-)) Adam: A jak si myslel, ze to myslim? treba to myslim stejne :-))) Bydu psat s interpunkci, to sem si zkusil pohrat s formou... 09.01.2006 Eidam minulou jsem nečet tahle ale líbí.a tou punk_cí by to bylo ešče lepčí. 09.01.2006 Che_(ops) [Redaktor] [Výběr] Jezis lidi, s interpunkci byste se osidili o dvojsmysl zaprasenej x zaprašenej :-))) to bych vam nemohl udelat... Diky! 09.01.2006 Eidam :))) 09.01.2006 G_B_Show [Redaktor] [Výběr] no jo vlastně tyjo geniální!! .-) 100% jsi to nemyslel stejně jako já 09.01.2006 Nicollette myslim že g_b myslel na osumnáctku z masa a kostí, pořádnou bloncku a malý kozy :-)))) nosim osumnáctku na triku seš halt originálnější A. H. ! že já toho chlapíka ale miluju jinak mi nějak nenadchla 09.01.2006 Che_(ops) [Redaktor] [Výběr] :-)))) Ale je to jeste i trochu jinak A. H. + citat: "A nuti vsechny, male i velke, bohate i chude, svobodne i otroky, aby meli na prave ruce nebo na cele cejch, aby nemohl kupovat ani prodavat, kdo neni oznacen jmenem te selmy nebo cislici toho jmena. To je treba pochopit: kdo ma rozum, at secte cislice te selmy. To cislo oznacuje cloveka, a je to cislo sest set sedesat sest." Tvuje interpretace me, adame, nenapadla :-))) 09.01.2006 Nicollette tak to adama pramálo znáš :-))) milovníka každopádně je to vychytaný :-)))) je to mý nejoblíbenější triko (a to sem předtim nevěděla co 18 znamená:-) 09.01.2006 Che_(ops) [Redaktor] [Výběr] Chjo, to bych na sebe nevzal... :-/ (fakt to nosis?!!) Sranda je, ze v nekterych prekladech je to cislo 613... Kdo se v tom ma pak vyznat?!! :-) 09.01.2006 Che_(ops) [Redaktor] [Výběr] vlastne 616... 09.01.2006 Che_(ops) [Redaktor] [Výběr] Sakra, ted mi to doslo :-))) Co je to se mnou? Nejak mi to dneska neslape... :-) 10.01.2006 Nicollette fakt to nosim je to skvělý zelený vytahaná tríčo :-) 10.01.2006 Che_(ops) [Redaktor] [Výběr] Vsichni si stejne myslej, ze ses fotbalistka nebo tak neco... ;-) 10.01.2006 Nicollette nechť tak .o) 10.01.2006 Che_(ops) [Redaktor] [Výběr] Adam: Fakt ti prijde, ze tech masovejch hrobu je tam moc? Ja sem to puvodne mel na uplnym zacatku jeste dvakrat... Je to az takova vtirava myslenka. Cely je to vlastne popis, takovy strihy, zablesky pri kterych je naprosty uzkostny pistivy ticho, do kteryho slysis jenom vlastni dech a tlukot srdce. Proto i ta odcizena forma (pocitacovej format pisma, bez diakritiky, s kurzorem na konci), aby byla cejtit samota, osamocenost.... 10.01.2006 G_B_Show [Redaktor] [Výběr] no člověk si zvykne na všechno žejo :-), teď už mi to tak do očí bijící nepřijde, ale.. v jaký návaznosti jsi to vlastně psal ? 10.01.2006 Che_(ops) [Redaktor] [Výběr] No rano sem se vzbudil, rozespalej s dojmem nejakyho divnyho snu sem vesel do obyvaku, kam ukrutne zarilo slunce. Vsude bylo takovy divny ticho... - no a tyhle obrazy mi naskakovaly... 10.01.2006 G_B_Show [Redaktor] [Výběr] nesmíš tolik číst ty detektivky od freuda 10.01.2006 Che_(ops) [Redaktor] [Výběr] Od Freuda sem zatim nic necetl... Ale slusny ne? Bez drog, alkoholu, naprosto zadarmo... :-)) 10.01.2006 G_B_Show [Redaktor] [Výběr] básně nikdy nejsou zadarmo 10.01.2006 Che_(ops) [Redaktor] [Výběr] Mas pravdu, to nejsou... 20.01.2006 Korovjev jako taks zachytil nejakej dojem, nejaky obrazy ci co, dobry, no..ale nemuzes cekat,¨ze to budu nejak umelecky hodnotit. libi se mi, ze to nema tu interpunkci, tady se to hodi, obrazky po ranu taky nemaj hacky a carky trochu mne tam vadi, ze obrazy jsou nesourody a nikam nesmerujou. kdyz se nekdo pokusi zachytit letni scenerii, tak to muzou bejt ruzny obrazy, ale nejak sceleny, to tady postradam. mozna nejaky dovysvetleni v prologu...? 20.01.2006 Che_(ops) [Redaktor] [Výběr] no, to by byla takova smesice dovysvetleni, reknu ti to radsi normalne - bylo by to na dlouho (jak jinak, u me) diky!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru