Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zjev(ení)

20. 02. 2006
0
0
1714

 

 

Zvíře

oči obrácený do sebe

tak se v nich každej vidí

křísí strach

volný pád

fascinaci

pozná nahotu

stud opitého svědomí

 

bezpečnější ho popřít

nepřistoupí na kompromis

svět není černobílý

ale šeď nikoho neospravedlní

- jako dítě vyčítavě mlčí

 

v zrcadle každej uvidí koho chce

ale v těchhle očích se nepoznáš


 

 

 

 

 

 

 


Che_(ops)
20. 02. 2006
Dát tip
Názory čtenářů: 29.01.2006 Podez_dívka to je síla.. 29.01.2006 Háber móóóže byť 29.01.2006 jaza ano, je povedená... sice tam postrádám něco většího, ale** 29.01.2006 Eidam 29.01.2006 G_B_Show [Redaktor] [Výběr] svět není černobílý ale šeď nikoho neospravedlní mám na ní náladu líbí* . 29.01.2006 katugiro uf, pro mě je tohle málo poezie... a víc chladná reflexe v obrazech no, koukám, že mi dneska vyjadřování moc nejde :) vůbec nejde 29.01.2006 Che_(ops) [Redaktor] [Výběr] To je podpasovka - ja nevim jestli je to poezie....ale v dnesni dobe muze byt poezie vlastne cokoli, zvlast volnej vers, takze to asi zalezi na autorovi jak tomu chce rikat... :-)) Ale vono je to asi jedno - pro koho sou dulezity kategorie? Ja osobne mam nekdy pocit, ze nektery moje dilka jsou spis takovy schranky na napady (zakodovany jenom pro me) po kterejch treba jednou sahnu, az se odhodlam k necemu vetsimu. No a tohle bude jedna z tech schranek... ;-) 29.01.2006 katugiro Může být, může, proto píšu, že pro mě je tohle málo... Má cenu publikovat schránky na nápady? Já si nápady zapisuju k sobě, nikomu je necpu, dokud k něčemu nejsou :) Ale na to snad ani nechci odpověď, nebo o tom - nedejbože - diskutovat, to jen tak k zamyšlení. 29.01.2006 Che_(ops) [Redaktor] [Výběr] Takhle od nich ziskam vetsi odstup - zijou si pak vlastnim zivotem, a pak, kdyz je zase potkam, uz jsou takovy dospelejsi, jako kdyz ti vyrostou deti... A papiry ztracim, takze tady je to jistotka. ;-) ... V tom to prave je - tohle je mozna na prvni pohled jenom myslenka, ale ve svy podstate je to takovej kousek zivota, takovej fragment, kterej potkas. Je to stejne jako s clovekem - potkas ho, pohledy se stretnou a ma to nejakej vyznam... jenomze ten clovek od nekud jde a nekam smeruje. A smeroval k tomu setkani? Museli ste se setkat nebo ne? Co tomu setkani dalo vyznam - to co bylo, to co bude, nebo je? A tohle je prave ten pohled, kterej ma mozna i vyznam - ten zbytek je v tobe. To je sance, kterou ti chci nabidnout, aby si takhle mohl videt svet... 30.01.2006 wedle_vazy * 30.01.2006 Print [Redaktor] [Výběr] Měl jsem s sebou provázek, abych se dostal ven! *! 30.01.2006 Nicollette no ! nechtěla bych bejt slepá třeba, to bych se viděla ze všech úhlů nejvíc jak můžu ty filosofe :-) * 30.01.2006 tristes od začátku do konce + ale v těchhle očích se nepoznáš super 30.01.2006 Ethinel Hmm, mno potes koste! Tak tohle me docela posadilo na zadek :o) Fakt pekne. 30.01.2006 Eseth ...pěkné, pěkné....(dneska se asi zmůžu jen na wow nebo podobné citoslovce...tak asi kritizování pro dnešek zabalim:) )..tohle je fakt...od začátku do konce.... 31.01.2006 Che_(ops) [Redaktor] [Výběr] Diky vsem! :-) 04.02.2006 Presbyter V evangeliu se píše, že pravda vás osvobodí... Škoda, Che... Některé schránky raději neotvírat... 12.02.2006 Che_(ops) [Redaktor] [Výběr] mozna bych tolik necitoval evangeliun doslova a bez kontextu. Bible totiz neni psana s velkou zreteli na mozne interpretace (aspon podle jejich mnozstvi a vnitrni rozpory) Nicmene pravda samozrejme osvobozuje a kazdy ji ze sve podstaty zna... Jenomze kdyz se to pravdou nechces ridit, neberes ji jako neco osvobozujiciho a snazis se ji poprit, tak to vede k napeti a rekneme ke spatnemu svedomi (se vsemi svymi nasledky) - a co si budeme povidat, takovych lidi je dnesni doba plna... Existujou lidi, kteri tuto pravdu dokazi pripominat uz jenom spoji pritomnosti... (mezi kterymi by byl Jezis kralem - kdyz pomineme, ze on sam byl ppd. tou pravdou) Kdyz se podivas k cemu vedlo Jezisovo pusobeni v Izraeli - tim myslim reakce vetsiny lidi - tak by ti to mohlo trochu napovedet... Diky ze si se stavil! :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru