Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úsměvná ironie

04. 03. 2006
1
1
1477
Autor
sonet
 
větrem tmu proháníš
úsvity rána čekáš
pro člověka
jehož tvář kryje
fotografie
-
aby's viděla, co nejsem
četla, co si nemyslím
flakónek vůně
kterým voníš u mne
malovaný obrázek
vyslovených otázek
-
ale já nevím nic o své tváři
tvým pohledem
mi může zářit
nejsou o ní žádná data

pro tebe milá
nebude to ztráta
-
neboť moje tvář, to jsi ty
ve tvé duši jsem rozlitý
a když neumřela
jistě žije
naše úsměvná ironie ..

1 názor

ano, tohle jsi Ty... krása...

sonet
06. 03. 2006
Dát tip
vtáka po peří, člověka po řeči .. beru tvoji odpověď, každý dá, co v hlavě má .._:-)

jaza
06. 03. 2006
Dát tip
já velice rád dělám "odborné" kritiky, ale u díla, které mě nezaujalo prostě musím jenom konstatovat to rozhodující! s takovejma kecama di do píči, všichni sme nasraný, že se tu nečte jako na starym písmáku!

sonet
05. 03. 2006
Dát tip
tak tohle je ta "kritika". ÁHA. a kdo ti říkal, že ti chci něco povídat ? Já ne ! tak proč mi to oznamuješ !? tak jsou tam velice půvabné prostředky. ÁHA. ale ty prostředky už neprozradíš ! ani, kdyby tě mučili, to by ses ochudil o půvabné výrazové prostředky pro sebe ? anebo je to tajné a velice půvabné, jak jen jsem mohl vložit takové půvabné výrazové prostředky do něčeho, co ti nic nepovídá. ÁHA. Pochopil jsem, že kdybys to psal ty, tak to by bylo úplně jinak ! tedy dohromady by to MOC říkalo. člověče, to jsem se do života poučil, jedna radost. stačí ti zaslat podklady (třeba do zpráv) a ty už tomu dáš formu a obsah, který bude HODNĚ napovídat. tož děkuji ti za "kritiku" .._:-)

jaza
04. 03. 2006
Dát tip
do hromady mi to nic nepvídá, což je škoda, úáč si myslim, že tam k tomu jsou velice půvabné prostředky

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru