Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hlášky

07. 03. 2006
0
1
1313
Autor
Dante

 

 "Ježiši, já sem tlustá."

 Katka Rovná, Rosice

 

 "Nyní jsem už starý.  Ach ta dnešní mládež, to je taková verbež, nemá to úctu ke knihám a k starým lidem. Je to banda opozičních rebelů, zmítaná naprosto odpornými pubertálnimi zvyky, které se příčí a hnusí mé letité stařecké duši."

                   Jan Hykel, Ostrava

 

 "Normálně a my máme na půdě kuny a taky máme na dvorku slepice a prasata...my máme všechno he he he..."

                  Lenka Audyová, Sivice

 

"Pážik je sociální případ. Pážislav je sockovitá pažitka, sociální sociopat, ze sociálního hlediska, ztracený případ. Debile.

   Sabina Bielská, Olomouc

 

 "____________________a to se nesmí________________seš jouda__________________________"

                       Martin Zicha, Brno

 

"Tuhle sem si zlomila nehet, když sem na intru zabíjela brúka."

               raději Anonym

 

"Ein Bischen gramatik, übung drei,

 

 


1 názor

Lais
15. 01. 2007
Dát tip
Dílko sice určené uzkému počtu čtenářů, ale pěkné. Zvlášť poslední citát je mi velice blízký:)

Má to mít nějaký hlubší smysl a logiku pro nezasvěcené čtenáře? Jinak je to velmi pěkné, opravdu, všakže nemohu hodnotit něco, co je subjektivně krásné a objektivně nic neříkající.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru