Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noční obloha

28. 02. 2001
2
0
2544
Autor
Knihovník

Možná bych to měl dát do blbůstky, ale mě to jako blbost nepříjde ... Mchodem, asi to nejni ještě celý, ještě na tom hodlám zapracovat.

Jet v noci po temné obloze, je jak mít pytlík plný štěstí a nebát se toho - že: zemřít - je neštěstí. Je to jak snít sen, sen co nikdy nebyl a nebude prostě je to jako - jet v noci po temné obloze ...
Marigold
01. 02. 2002
Dát tip
Hmmmm....zajímavý... jenom ten pytlík plnej štěstí se mi furt nějak blbě spojuje s něčím, co tam asi nemá co dělat.. Mimochodem - v první sloce jsi naprosto samovolně dosáhl absolutního rýmu :-)))) no, Jára Cimrman by tě pochválil:)))... zajímavý... C. U. Marigold

Katerina
01. 12. 2001
Dát tip
zemrit je normalni, nestesti by bylo byt nesmrtelny....!!!

Mamba
04. 03. 2001
Dát tip
Tedy opravdu to má hloubku, asi tě začnu číst více... sss... TIP

rire
02. 03. 2001
Dát tip
Teď ti udělám něco naprosto hnusného a doufám, že se nebudeš moc zlobit: Zkoušel jsem to drobet zveršovat (a nevypustit myšlenku, což je trabl) protože tak, jak je ta báseň napsaná Tebou, v ní necítím kompaktnost veršů - spíš volnost neveršovanosti. Tak se prosím nezlob a dej mi vědět co tomu říkáš ... samotnému mi to moc nešlo, no. :) A už rači mlčím, než mě někdo zadusá do země. Jet nocí po temné obloze je jako držet pytlík štěstí a nebát se toho, protože zemřít je potkat se s pověstí Je to jako rozesněný sen sen, který nebyl a nebude prostě je to jako jet nocí po temné obloze ...

rire
01. 03. 2001
Dát tip
Tak to se mi opravdu líbí!!! (K dokonalosti chybí jen vypilovat formu nechci určovat normu časem třeba sám zjistíš co je dál za mosty a za břehy) *TIP!

rire
01. 03. 2001
Dát tip
Jen tak osobně si myslím, že do toho hrabat víc je už skoro zbytečný, radši se kouknout na Měsíc snad jen dopilovat počet slabik (ať to do sebe zapadne líp) - ale to jen jestli budeš sám chtít.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru