Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...

10. 03. 2006
3
0
1954
Autor
Magali

Tma, vlahá jako mléko, se zvolna rozlévá po Tvé horké kůži.

Alespoň na chvíli být stínem… Jen po tom toužím…

Dotýkat se něžně těch nejtajnějších zákoutí Tvých…

Pověz, no nebyl by to krásný hřích?

 

 

 


Čumák
10. 05. 2006
Dát tip
:D

Magali
10. 05. 2006
Dát tip
Lidé jsou různí a nic s nimi nenaděláš. Díky za kritiku.

Čumák
10. 05. 2006
Dát tip
to vazne tezce zblunce. na druhou stranu je to (z myho pohledu) vinou ty posledni radky. to nad tim se mi libi, je to pekne rozevlaty a jemny. no a k diskuzi... to snad ne :O) nevedel jsem, ze tu jsou takovy despoti.

Magali
09. 05. 2006
Dát tip
Děkuju, přesně tak bych to chtěla.

Anyz
07. 05. 2006
Dát tip
no co jemne natuknuto a hrich jojo

Oldjerry
07. 05. 2006
Dát tip
Piš si pro radost, z kritiky si bet poučení, z pochval a tipů se raduj. Až na malé výjimky se vždy najde někdo, kdo to dílko procítí s tebou, nebo ocení na díle nějakou část, myšlenku, šikovnou metaforu, obraz... Najdou se i jiné reakce. Já tedy osobní lyriku moc nemusím, tohle zrovna není moje parketa. Miniatura se mi zdá být upřímná, ale trochu mělká. Ale prosím : je z ní cítit, že ti bylo hezky. Zkus si to napsat jinak, třeba se budeš divit, co dokážeš...

Nickyx
07. 05. 2006
Dát tip
byl :) *

Jakubisko
14. 04. 2006
Dát tip
Roztomilá. :)*

MAGALI: Mně se to líbí...už jenom kvůli tvé obhajobě před ROMANEM_L.........dávám ti TIP a rozhodně se nenech ničím odradit a pokračuj...přeju ti ať ti to píše...

Magali
12. 03. 2006
Dát tip
A co takhle psát jen tak pro radost, abych ventilovala pocity a nálady, byť to třeba nemá hluboký filosofický smysl? Nejde taky o to, jaké pocity se k tomu vážou ze strany autora, co to pro něj znamená? Nejsem žádný velký básník, žádný pompézní a neuvěřitelný tvůrce poezie. Nehledám dokonalou formu a obsah. Můžete to považovat za poezii typu slunce-žbluňce, láska-páska, ale pro mě to smysl má. Tak jest:) Díky za názor.

Norsko
11. 03. 2006
Dát tip
ano, kolegové...ale upřímné :-)

Tramtarka
11. 03. 2006
Dát tip
tak počkat,tohle mi přijde docela tvrdý....20,30 let?to pak založíme klub senilní poezie nebo co?

Tramtarka
11. 03. 2006
Dát tip
tak počkat,tohle mi přijde docela tvrdý....20,30 let?to pak založíme klub senilní poezie nebo co?

Magali
10. 03. 2006
Dát tip
Copak si stežuji? Každý podnět má smysl. Negativní o to větší... Děkuji za kritiku.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru