Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bez pomoci

11. 03. 2006
1
0
453
Autor
messiah4

Topím se. Topím se ve smutku. Bezcílně bloumám městem. Nevnímám své okolí. Všechno na mě padá, až mě to dočista zasype a nebude nikdo, kdo by mě vytáhl, protože nikdo takový už není. Všichni se radši odvrátí pryč, jako by nic neviděli. 

        A ten smutek je tím větší. Je jako mlha, která mě obklopuje. Mlha, přes kterou není nic vidět, jen ten smutek. Chtěla bych řvát a vyřvat ze sebe všechno. Ale jakmile otevřu ústa, začnu se dusit tou všudypřítomnou mlhou. Ale i kdyby se mi podařilo zavolat o pomoc, nikdo mě neuslyší. Všichni rázem ohluchnou, protože nikdo nechce pomáhat. Tak se utopím, protože mi nikdo nehodí záchraný kruh. Utopím se v moři lhostejnosti. Přehlížená.

 

 


Řekl bych to samé, co u Posledního rozhodnutí. Pěkný den...

Na vypsání dobrý. Jako literární dílo... no nevím... A taky bych to nezařadila do povídek... spíš ostatní nezařaditelné nebo tak něco.

Rabb
11. 03. 2006
Dát tip
nevím.. ..povídka to asi nebude.. ..ale dá se nad tím zapřemýšlet.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru