Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ztracená v temnotě

11. 03. 2006
1
0
539
Autor
messiah4

Mám děravou duši. Jako by ji někdo prostřílel kulometem. Zbývá z ní sotva čtvrtina. Je tak malinká, že se strachy krčí v koutě schoulená. Bojí se o svojí existenci. Bojí se, že někdo otevře dveře a průvan ji roznese jako vítr roznáší popel z vyhaslého ohně. Každá díra v ní je špatná zkušenost. Každá ta díra je památka na někoho, kdo odešel. A ty díry se nezacelují. Krvácejí.

A já jen čekám až přijde někdo a mojí zničenou a děravou duši roztřílí ještě víc. Ty díry se rozšíří a zbydou jen malinké kousíčky oddělené temnotou, které se už nespojí. A já se pak rozplynu spolu s ní v té tmě a nicotě.

 


A stejně tu, viz Poslední rozhodnutí.

Rabb
11. 03. 2006
Dát tip
nj.. povídka to asik nebude..

lighthouse
11. 03. 2006
Dát tip
na povídku teda dosti málo, ani nemá co říct..

lighthouse
11. 03. 2006
Dát tip
na povídku teda dosti málo, ani nemá co říct..

Narvah
11. 03. 2006
Dát tip
sebelítost, exhibice sebelítosti, povídka nikde..

Nicollette
11. 03. 2006
Dát tip
tak nestůj u dveří a nic se ti nestane

Teda...kdo ti co udělal? Ale jinak se mi to líbí-moc.... Asi ti dám tip :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru