Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak se opovažuješ

13. 03. 2006
0
0
1389
Autor
Dante

Honza: Ondřeji, kdyby si nebyl silnější a rychlejší než já, bez váhání použil bych jednu ze svých starých bojových technik....

Sába: Tak co Pážiku, jak se vlastně opovažuješ?

Zuzka: Jo, jak se opovažuješ? 

Dante: A co se vlastně opovažuju?

Sába: To ještě nevím, ale štve mě, že se vůbec opovažuješ se opovážit. Už to mě příjde dost úchylný.

Honza: Ehm, pročež Ondřej je úchylný.

                            

                                         Na scénu vchází Dalibor 

Dalibor: Sally, the blouse really suits you, and the colour, matches your eyes.

Zuzka: Pověz nám něco česky Dalibore. Něčím nás bav.

Dalibor: Jááá váás lidičky asi moc nepobavím, jo lidičky....

Honza: Dalibor je p---. Nikdo jiný mě nedonutí mluvit sprostě.

Dante: A co tě ještě donutí mluvit sprostě. (Honza se podívá na Danteho, jedno voko větší, druhý menší)

Sába: Dalibore jak se opovažuješ nám neříct o svých mravencích. Řekni nám něco o svých mravencích.

Šárka: Jo, my čekáme Dalibore. (Dívá se přitom na sábu)

Sába: Hu huhhuuh

Radka: hi hi hihi

Honza: muhaha

Martin: -----------

Dalibor: Jo lidičky, já vás dneska asi nepobavím........very perfectly......Sally (odchází ze scény)

Bára: Víte, že v Laosu je jen šest politických stran? Jako takhlééééééé......

 

Toto krátké dílko věnuji Sábě, která je rovněž vynikající spisovatelkou. Také chci toto drama věnovat Honzovi Hykelovi. Nechť odpočívá v pokoji.

 


Chance
13. 03. 2006
Dát tip
Tyhle věcy ze života mě taky baví=) Problém je, že kdo tě nezná, nepochopí...

Dante.Dante. Dante. Dante. Dýchám ti na záda. Půjdeš domů a ucítíš můj starobní dech. Posnídáš a jídlo se ti znechutí strachem z mé blízkosti. Ve škole se mi budeš vyhýbat. Budeš prosit maminku, abys tam nemusel jít. Nehty rozdrásáš podlahu, když tě budu táhnout do horoucích pekel těch nejhorších nočních můr, které si ani nedokážeš představit. Dýchám ti do obličeje. Máš jej celý zelený. Bojíš se. Z krkavice ti unikají poslední kapky krve, tvé šedé tričko Forest je celé červené, zbarvené mým odpuštěním a tvou krví. Protože tohle byl pomyslný vrchol, po němž budu muset odhalit své nejsilnější zbraně. Šílenství a starobu. Neunikneš. Budeš řvát a blít a prosit a sténat a kvičet a kňučet a to jen proto, abych mohl odpočívat v pokoji. To všechno tě čeká, Dante. Devět kruhů pekla Starce. To vše by tě čekalo. Kdybys nebyl silnější.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru