Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kleště na ovečky

13. 03. 2006
0
0
1744

Tak to u nás chodí, vězte každý den vždy když René Starhoun uspořádá Den mužů i žen

Skrze realitu nicoty nám dnešní populace vzkazuje: GuteRetro Retrogute "Nejsi trapnej! Já jen chci být dnes s tátou, kterej není nikdy doma a zároveň se těším, až tě uvidím. Takže buď v klidu. Uvidíme se ve středu. =pididi= No, mě se upřímně řečeno v tom dešti nechce nikam, zítra návštěva tetky, ve středu nakupujem učebnice. Takže můžu ve čtvrtek. Nebo dneska, když nebude pršet... =pididi= Táta příjde za hodinu. Máš pravdu, v pátek mě vezl, ale to se nedá nazvat setkáním. =pididi= Neměla jsem u sebe mobil. Těším se na tebe(retro saturday Velvet Rasmus) =pididi= Takže dneska můžu. Pokud se ti to hodí kolem 7.hodiny a někde blízko( do 11 mám být doma)??? Ráda bych tě viděla. =pididi=,-)(OK)" Drobetfjůčr:" Až tu budeš tak zazvoň na barák". Militantnídementkacabák: "Varoval jsem tě. Vím, že jsi Romanu praštil. Ženy se nemlátí. Každá akce má reakci. Počítej s ní. Bude to tvrdý. Ondřej Bezděk. PS: Rád se peru, ale to ty víš. ablibli pilin Reakce na tvoji SMS z 5.11.: 1.) Tvrzení, že jsem slaboch je úsměvné. 2.) Psy chické problémy jsou od března pryč. Jsi mladej, ale už jen kvůli tomu se rvu. Přem ýšlej. abliblipilin Téměř dobrý. Ale "Jo!" neberu. Pokud chceš žít a v klidu, je to nutné napsat celé: Přísahám na svoji čest, že jsem se Romany nedotkl. Musím mít 1OO% jistoty. abliblipilin Víš, já jsem velmi přesný. A že se nemáš čeho bát je fatální omyl. Stačí, když to přesně napíšeš jak jsem ti psal. Ukážu to Romaně a pohovořím s ní. abliblipilin Takže vše byly kecy. Proto jsi nechtěl přísahat. A že ses jí dotýk- al, když je to má holka...Dej mi tvou adresu, nebo si ji zjistím sám a bude to mnoh- em horší". abliblipilin MiniDerrida: "S Ondrou jsem skončila. Nenávidí mě. Nebudu mu nic říkat". Frommich:(ajnc Širokýretro, cvaj komančská minulost) Já se taky těším, u mě jsou rodiče až příliš často. Často jsou pochopitelně doma. Přemýšlel jsem, že bychom zašli do kina, ale v artsálech (Aero, Ewald cum exemplo) toho teď moc nedávají a v multikinech je tuplem h....; ale klidně se koukni někam do programu, třeba se ti něco bude líbit. Ale musím ti apriori otevřeně říci, že zro vna do popcornových multiplexů mě to moc neláká á 86+9 medow Uf, to si mě překvapila tak brzo já ani nepočítal. Takže v 7 na Náměstí Míru, OK? medow Lžeš, kdybys nebyla tak vázaná na toho kreténa, bylo by vše jináč. á 86+9 Máš pro mne ty věci ne á 86+9 medow Proto si mi to nechtěla říci přes ten mobil. Takže už mezi námi dobrý? Jo a prej mluvil s tvou mámou. A tys ho zvala na můj ples, to bych nechtěl. medow Takže dneska v 7 na Kooh-i-noru? Můžeš tam přinést ten dárek pro mne a ty fotky jestli to jde-stačí z foťáku". medow Lalulápodpsa: "Nazdar Vladimíre, už mě sereš! Ale myslím, že víc mou dívku ROMANU! Myslíš, že je slušné takhle otravovat? Já myslím, že NE! TAK UŽ JI NEOTRAVUJ! Kdybych měl více kre ditu, tak bych zavolal, aby se ti to ujasnilo". Užměbolípalice: "Já na plese nejsem. uhlkohákhanákpatočka Hele baby už se neuvidíme. Naše setkání byl jeden velkej omyl! Nemůžu za to, že nejsi schopnej si někoho najít! Tím končím! Básně a CD pošli poštou. Už nevolej"! uhlkohákhanákpatočka BrutálNietzscheSchow:(je po dešti lásky) "Tak dobře poslouchej chlapečku, mojí holce se nezamlouvá jak jí pořád obtěžuješ a mě též. Tudíž jsem si zjistil kde bydlíš a kudy chodíš. Ještě jednou a...-:) pánaráb Hošánku, být tebou, tak si dávám pozor, když mě chceš tak moc vidět tak ti bude přá- no. Už brzy tě seznámím se svými kamarády. See you soon. pánaráb Budeš litovat, že ses narodil ty demente! A prý ho máš fakt malýho, haha:D Aby jsi neměl mindrák. Bude tě to bolet a to moc ty ksichte prdelní! pánaráb Chcípneš zmrde, chcípneš-:) pánaráb Mě je fuk co žádáš ty nulo! Ty už nevstaneš! Howg, domluvili jsme. Ty zasraný komun istický hovado! pánaráb Nevyhrožuji, to byly pouze informační zprávy. Nyní jsi obez námen s průběhem situace a tak můžeme přistoupit k dalšímu body(?). A jíž nepiš, ob- těžuješ". pánaráb Obligát: "Jistěže si můžeš říkat co chceš, ale pak existují následky. Víš vše, už se to nedá změnit. Ondřej Bezděk. kunderůvecorájnášháj Lado, vypnul sis jako pravej srab mobil. Do telefonu si netroufneš, ale za tu SMS tě zničím. Ondřej Bezděk OB GUILT kunderův ecorájnášháj "Coura z Vršovic", tak to je příliš. Buď tam za necelou hodinu budeš ne bo budeš mít strach vyjít z baráku a budeš se furt ohlížet. OB GUILT" kunderůvecoráj nášháj Acobudedál?Acobudedál??Acobudedál??!Acobudedál??!!Acobudedál!!!!?Acobudedál!!!!!?
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru