Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tržní Ameriky nad civilizací

14. 03. 2006
0
0
975

Dadatáta z/Civilizace nad propastí,autor:Jiří Pehe,Literární noviny,13.3.2006

Eschatolgie v globálním měřítku byly jenom vychované ve víře v liberální frustrace. Navzdory kapitalismu je cestování dědictví USA a Brazílie, protože někteří z polito logů jsou výfukové plyny. Skeptičtější Evropa je reklamou na nejbohatší Freedom Hou se, indukuje tak ze Západu postindustriální ekologické rovnice. Odpad je například obnovitelný 200.milión-nyní Indie automobily zajišťuje v planetárním měřítku. Masoví tygři kupují model blahobytu i výrobky, které zabíjejí. Aspirace na ekonomický rozv oj v racionálním argumentu je nevyhnutelný, že se v pravou chvíli myšlení ve Václavu Havlovi mění v odpad. Touží tak po věcech fundamentalistického Fukuyamy, je stále problémem masové globalizace udržet styl sekulárního argumentu.Nedobereme se liberál ního komunismu, dvě a půl miliardy lidí se totiž pojí i s Bohem, co je mrtev.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru